30/3/13


30.3.2013

Πηγή Ελληνικής Σκέψης

Τα κείμενα που ακολουθούν Συνέλληνες, αλλά και Αφελληνισμένοι, Ρωμιοί, Γιαχωβάδες, Ζοππόβορτοι, γράφτηκαν πριν αρκετό καιρό (όπως και άλλα σχετικά πριν και μετά…). Παρακολουθείστε τέσσερα παλαιότερα κείμενά μου, τα οποία αναδημοσιεύω σήμερα και φαίνονται σε «άμεση» προβολή στην οθόνη του υπολογιστή  σας.

Είναι τυχαίο άραγε, που σύμφωνα με το «statcounter», παρακολουθούν την ιστοσελίδα μου από την «Central Bank of Cyprus», από την «Cyprus Government» (και πριν και μετά τις εκλογές), από το δικηγορικό γραφείο «Nicos Chr. Anastasiades and partners», από το «DISY», από το «ΑΚΕL», από την «PEO» ... μέχρι και τα Γαλλικά Υπουργεία και από το γραφείο του τούρκου πρωθυπουργού στην Άγκυρα; Με καθημερινούς αναγνώστες μέχρι και το Palo Alto της Καλιφόρνιας, όπου η περίφημη Silikon Valley. Απορώ όμως πως θα μεταφράζουν για λογαριασμό της CΙΑ (Είστε κάτι Κωλοπαίδια εσείς της CIA) οι προηγμένοι υπολογιστές τους την λέξη Ζοππόβορτοι; Εκτός και αν τους τα στέλλει μεταφρασμένα, ο πάλαι ποτέ εκπρόσωπος τύπου της Πρεσβείας του Θανάτου, χαρούμενος ποιητής του «Χρυσοπράσινου βίλ…»

Γνώριζα από την αρχή, ότι η ονομασία της ιστοσελίδας μου «Ελληνική Δεξαμενή Σκέψης» είναι ουσιαστικά λανθασμένη. Την ονόμασα έτσι συγκαταβατικά. Εγώ δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να συγκεντρώνω αξιόλογες σκέψεις και εισηγήσεις άλλων, κατά συνέπεια η ορθή ονομασία της ιστοσελίδας, μου θα έπρεπε να είναι «Πηγή Ελληνικής Σκέψης» και μάλιστα σε «πείσμα» του στεναχωρημένου Ποιητή, «Κασταλία Πηγή Ελληνικής Σκέψης».

Και ακόμα δεν φτάσαμε στα σπουδαιότερα, που αφορούν εισηγήσεις προς το Υπουργείο και το «υπουργείο» των Εξωτερικών. Τι ωφελεί όμως, όταν οι Μασόνοι και μη, Πολιτικάντηδες, δεν θέλουν Ελευθερία αλλά Ομοσπονδία, για να μπορούν να κλέβουν άνετα τον λαό με τις πλάτες του Αττίλα;


Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
         Τηλ. 99017040