22/9/16


27.1.2016

 

Οι έμποροι ναρκωτικών αποθρασύνθηκαν εντελώς

Πρώτο…

 

Θα μπορούσα να γράψω ένα ξεχωριστό βιβλίο με τίτλο «Οι Τραμπούκοι του Αναστασιάδη». Κάποια κομματόσκυλλα του Νενέκου προκειμένου να διευκολύνουν το Ομοσπονδιακό Ξεπούλημα της Κύπρου, αφού για ένα χρόνο και τρεις μήνες απέτυχαν να με εξωθήσουν στα άκρα για να με εξουδετερώσουν, όπως εξουδετέρωσαν με διαφορετικά κόλπα τον φιλοχρήματο Ντίνο Μιχαηλίδη του «ΟΧΙ», τον φιλοχρήματο Χριστόδουλο Χριστοδούλου του «ΟΧΙ» τον θεσιθήρα Ρίκκο Ερωτοκρίτου του «ΟΧΙ», όπως προσπάθησαν να εξουδετερώσουν πρόσφατα τον Μαρίνο Σιζόπουλο του «ΟΧΙ» και τον Ανδρέα Θεμιστοκλέους του «ΟΧΙ», είτε διαφθείροντας τους, είτε αποκαλύπτοντας παρανομίες τους, μεθόδευσαν το πιο κάτω επεισόδιο:

 

Όπως επέστρεφα χθες το μεσημεράκι στο σπίτι μου, σταμάτησε δίπλα μου μια μηχανή. «Γεια σου», μου είπε αυτός που οδηγούσε. Όταν πρόσεξα ότι ήταν ο Αναιμικός τον ρώτησα απαξιωτικά «γυρεύκεις τίποτε;» επανέλαβε «γειά σου», ξαναρώτησα απαξιωτικά «γυρεύκεις τίποτε;» και τότε αυτός είπε «έμαθα τι είπες για τον παπά μου, αν σου δώσω ένα πάτσο». Ακούμπησα τα βιβλία που κρατούσα στο έδαφος και του είπα «έλα ρε δώσε πάτσο». Εν τω μεταξύ είχε κατεβεί από την μηχανή αυτός που καθόταν από πίσω, «κάτσε φεύκουμε» του είπε ο Αναιμικός και μόλις απομακρύνθηκε πενήντα περίπου μέτρα σταμάτησε, γύρισε και μου είπε «ξέρω τι θέλεις. να σου δώσω πάτσο για να πάεις στην αστυνομία να με καταγγείλεις ρουφιάνε». Μόλις με απεκάλεσε ρουφιάνο μου ήρθε να γελάσω, διότι σχεδόν όλο το «χωριό» (Άγιος Αθανάσιος) ψιθυρίζει, ότι ο λόγος που η Αστυνομία δεν συλλαμβάνει τον Αναιμικό, είναι διότι ο Αναιμικός ρουφιανεύει στην Αστυνομία τους άλλους εμπόρους ναρκωτικών που δρουν στην περιοχή…

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040