22/9/16


11.5.2016

 

«Τσοβόλα δώστα όλα»

 

Εξέδωσα και χαρίζω ένα νέο βιβλίο με τίτλο «Τσοβόλα δώστα όλα».

 

Στα πλαίσια της αποτροπής του Ομοσπονδιακού… Ξεπουλήματος της Κύπρου από Νίκο Αναστασιάδη και ΣΙΑ, θα συνεχίσω να προσφέρω δωρεάν σε όποιον ενδιαφέρεται τα τελευταία εικοσιδύο (22) βιβλία που εξέδωσα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και τα Απαγορευμένα, το εξώφυλλο των οποίων φαίνεται σε σμίκρυνση στο οπισθόφυλλο.

 

Εξέδωσα και χαρίζω επίσης μιαν αφίσα με τίτλο:

Οι τούρκοι ψηφίζουν Ερτογάδες

και οι Ρωμιοί αλληλέγγυους Κοσκωτάδες

στην οποία φαίνεται ο Δημήτρης Συλλούρης να κάνει χειραψία με τον Νίκο Αναστασιάδη και να λέει τα εξής: «Έχω τζιαι ‘γω ένα συρτάρι σκάνδαλα αλλά εγώ εν μιλώ όπως τον πελλοφαιδωνή της Πάφου που τον τρώει ο κώλος του. Εγώ ήμουν πάντα υπέρ της αλληλεγγύης μεταξύ μας. Κοτζιά μου γνωστό Απατεώνα εφκάλαμε πρόεδρο τζιαι εκουρέψαμε σας ρε Μαλάκες, αφού προηγουμένως σας εκλέψαμε 1,8 δισ. € (1, 800.000.000 άλλοσπως χίλια οκτακόσια εκατομμύρια ευρώ) τζιαι τα εχαρίσαμε από αλληλεγγύη, σε Τράπεζες, τζιαι Τραπεζίτες που «διαγράφουν» (χαρίζουν) κομματικά τζιαι προσωπικά χρέη των πολιτικών».

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040