27/8/12


26.8.2012


Επίκαιρα ανέκδοτα με τον αδελφό του Πόμπου… και με το στοιχείο της υπερβολής

Πρώτο: Ακούσαμε στις ειδήσεις, ότι οι Αιγοπροβατοτρόφοι απαιτούν από τον «υπουργό» γεωργίας να τους υποδείξει τόπο να βάλουν τα πρόβατά τους, επειδή δεν μπορούν να τα ταΐζουν. Εάν ήμουν εγώ «υπουργός» και μου έριχναν τούτο το γάντι, θα τους έστελλα να τα παραδώσουν στην Πινδάρου… ειδικά τις θηλυκές προβατίνες. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2013 θα καλοπεράσουν τρώγοντας κουτόχορτο και λουβάνες ανωτέρας ποιότητας. Εάν τον Φεβρουάριο του 2013 κερδίσει τις εκλογές ο Νίκος, τότε θα τα αναλάβει και αυτά μαζί με μας ο μαύρος μακελλάρης.

Δεύτερο: Ρε Νίκο άκουσες για τούτη την νύφη στον Καναδά, που θκυο μήνες μετά το γάμο της ήθελε τζι άλλες φωτογραφίες με το νυφικό, εστολίστη, επήε κοντά στο ποταμό, έππεσε μεσα τζιαι πνίηκε; Εν ηντύνεσαι τζιαι συ κουμπάρος τζιαι να πάμε οι τρεις μας, εγώ εσύ τζιαι ο Δήμος να σας φκάλω μιαν αναμνηστική φωτογραφία στην άκρην του γκρεμμού της πελλής;

Οι γύπες που ‘ρταν που την Κρήτη πεινάνε
νέα πτώματα ζητάνε
Νίκος Ανάν Ανάθεμα

Πάντως εγώ ρε Νίκο, όταν θέλω να με βγάλουν φωτογραφία, για να βγω χαμογελαστός και όμορφος, τους λέω να πουν όταν θα είναι έτοιμοι, είτε την λέξη «τασάκι», είτε «Αβέρωφ», είτε «Σιαμμάς». Ο Κώστας Σιαμμάς είναι αυτός που είχε το «Κέντρο Ειρήνης» στην Κατεχόμενη από τον Αττίλα Κύπρο… τελικά έκαμε την δουλειά του… το ψυσικό να πάρει το ωραιότερο κορίτσι του Γλαύκου Κληρίδη (χωρίς προίκα φυσικά λόγω εντιμότητας του μπαμπά της. Αστεία αστεία αλλά ήντα σύνταξη εννά παίρνει συνολικά που λόου μας τούτος ο Πουσστόγερος σήμερα;  Αν έσσιει έναν που ανησυχεί πραγματικά να μεν ηψοφήσει εν ο Σιαμμάς. Για τους άλλους ούλλους, στ’ ανάθεμα τζι αν ηζήσει τζιαν πεθάνει, ότι εφάαν εφάαν, δεκαετίες τωρά). Πάντως βάζω το χέρι μου στο Ιερό Ευαγγέλιο, όπως ο Απατεώνας Γλαύκος Κληρίδης το 2004, ότι της Καίτης, ο Νίκος αποκλείεται να της τον ησφύρησε.

Ο λόγος που χαμογελώ όταν ακούω το όνομα Σιαμμάς, είναι διότι κάποτε σε μια συνέντευξη του, όταν ο δημοσιογράφος τον ερώτησε, τι του έλειπε περισσότερο από την Κύπρο όταν ζούσε στην Αγγλία, ο Κώστας Σιαμμάς απάντησε ως εξής: «θα το πω, θα το πω… η μυρωδιά της κοπριάς των γαϊδάρων καθώς ανέβαινα τον ανήφορο του χωριού μου !!! …»


   Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
          Τηλ. 99017040