7/1/13


3.11.2011

Πετρέλαια και μίζες
Όγδοον…

Πετρέλαια και Υποβάθμιση των Μ.Μ.Ε. σε Μ.Μ.Δ. (Μέσα Μαζικής Διαπλοκής)

Κασίνη «Λεβεντόπαιδο», Κασίνη «Ομορφόπαιδο, «Παμπόνηρε» και Καραπουσουκλή
Σου πήραν τα κλειδάκια σου, καν’ τα παραπονάκια σου στα μ.μ.έ.σα της Διαπλοκής
πε πε πε πε πε    πε πε πε πε πε     πετρελαιοδιαπλοκή
Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου    Μ.Μ.Ε.
με τον Κασίνη, τα κλειδιά και Πάμπον στην Εξέδρα
θα σώσουν οι «Χριστιανοί», της Κύπρου τα πετρέλαια
Θα διώξουνε τους «Μαρξιστές» την Ερυθρή Φατρία
θα ρθουν οι «Revolutioners» που έχουν Ιστορία
«Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών», Δόγμα και S-300
και μεραρχίες δυο και τρεις θα στήσουν στην Πλατφόρμα
Τζιαι όποιος περάσει που ποτζιεί τζιαι τα πετρέλαια θέλει
Τασάκια στο κεφάλι του ο Φύρερ θα του στέλλει
Θα κάνουν και Πανεθνική μαζί με τους Εβραίους
Εβραίους της Αμερικής και άλλους «Ευρωπαίους»
θα ειν’ παρών και ο Σαρκοζί πού φαγε τον Καντάφι
Το όργανο του Ισραήλ που στην Γαλλίαν άρχει
πε πε πε πε πε                         πε πε πε πε πε                         πετρελαιοδιαπλοκή
Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου        Μ.Μ.Ε.
ο Λύκος και αν εγέρασε η Τρίχα Μαύρη μένει
Μηλοβοτήρ, Μηλοβατεί, Μηλοκτονεί … τα παίρνει
Και στον Γουμά για Αλεπού τον Πάμπον θα σας βάλει
Κότες και Πετρέλαια να μεν τα φάσιν άλλοι
Ραγιάδες, … Μήλα, … Ποίμνιον, … Πολύμηλος Ελλάδα
Κοπάδια Βδέλλες που ρουφούν την κάθε σου Ικμάδα
πε πε πε πε πε                         πε πε πε πε πε                         πετρελαιοδιαπλοκή
Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου Μου         Μου Μου Μου Μου     Μ.Μ.Ε.

Χάρης Αριστείδου
Τηλ. 99017040
Μπορεί να τραγουδηθεί στους ρυθμούς της μουσικής που τραγουδά ο Γιώργος Ζαμπέτας τον «Γιαννάκη»