13/12/12


12.12.2012

Θα επιτρέψουμε στον Νίκο Αναστασιάδη να φορολογήσει ακόμα πιο άγρια τον λαό για να κάνουν ανάπτυξη οι πολυεκατομμυριούχοι μασόνοι που ελέγχουν τον «Δημοκρατικό Συναγερμό»;

Δεύτερο μέρος

Εγώ θα προτιμούσα ένα κοινό υποψήφιο των κομμάτων ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, «ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ» κ.α. για να αποκλείαμε από την πρώτη Κυριακή την εκλογή του πλέον Διεφθαρμένου και επικίνδυνου για την Κύπρο και τα πετρέλαια μας Νίκου Αναστασιάδη και για να προστατεύαμε τα λαϊκά στρώματα και την μεσαία τάξη από τα αρπακτικά χέρια των Αδίστακτων πολυεκατομμυριούχων μασόνων Τραπεζιτών… Ξενοδόχων…. Μεγαλοεπιχειρηματιών… Βιομηχάνων που ελέγχουν το κόμμα εταιρεία του ΔΗΣΥ, διότι όπως και ο ίδιος ο Νίκος Αναστασιάδης άφησε να νοηθεί, αν εκλεγεί θα φορολογήσει άγρια τον λαό για να δώσει «κίνητρα για ανάπτυξη» στην μασοναρία που έφαγε τα χρήματα του λαού το 1999 με το κόλπο του Χρηματιστηρίου.

Επειδή προτιμούσα ένα κοινό υποψήφιο των κομμάτων ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, «ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ»… για αυτό το λόγο είχα ταχθεί ενάντια στην υποψηφιότητα του Γιώργου Λιλλήκα. Στις 22 Μαΐου του 2012 πήγα μέσα στο χώρο, όπου λίγα λεπτά αργότερα θα άρχιζε ομιλία του Γιώργου Λιλλήκα, σε εκδήλωση στη Λεμεσό, που οργάνωσε το εκλογικό του επιτελείο και μοίρασα 200 φυλλάδια σε εκείνους που είχαν καθήσει και περίμεναν να αρχίσει η ομιλία, σε εκείνους που ήσαν όρθιοι στον προθάλαμο και σε εκείνους που ετοιμάζονταν να μπουν στον πρώην χαρουπόμυλο για να ακούσουν την ομιλία. Η πιο ωραία σκηνή ήταν προς το τέλος, όταν τρία πρόσωπα έκαναν κάποιες απόπειρες, αλλά ασυντόνιστες, για να μου υφαρπάσουν τα φυλλάδια, την ίδια ώρα που ένας τέταρτος από απόσταση είκοσι περίπου μέτρων με περιποιήθηκε ωραία βρίζοντας μεγαλοφόνως (λες και είμασταν συνεννοημένοι). Αυτή η συμπεριφορά του είχε σαν αποτέλεσμα να κινεί την περιέργεια των προσερχομένων, που έπαιρναν ευχαρίστως το φυλλάδιο μου και μετά εισέρχονταν στο χώρο της εκδήλωσης.

Επειδή όμως δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον του Γιώργου Λιλλήκα, αλλά και αν είχα, όταν πρόκειται για το συμφέρον της Κύπρου μου και του λαού θα το παραμέριζα, μετά την Προδοσία από τον Μάριο Κάρογιάν του Τάσσου Παπαδόπουλου και των Δηκοϊκών και λόγω της Δόλιας συμπεριφοράς της ηγεσίας του ΑΚΕΛ να κάνει πλάτες στην υποψηφιότητα του Νίκου Αναστασιάδη, προωθώντας δυστυχώς μια Χαμένη Υπόθεση, (επειδή ήλθε η Τρόικα το ΑΚΕΛ δεν θέλει να είναι ούτε κυβέρνηση, ούτε συγκυβέρνηση, αλλά να περάσει στην αντιπολίτευση για να το παίζει αλά Τσίπρας, θυματοποιώντας όμως χιλιάδες φτωχούς ανθρώπους, ρίχνοντας τους στο στόμα του Νίκου-Λύκου και του Δεύτερου και του Τρίτου… μνημονίου της Τρόικα), ο Γιώργος Λιλλήκας είναι ο μοναδικός υποψήφιος που μπορεί να εξουδετερώσει σήμερα τον Νίκο Αναστασιάδη και την νεοφιλελεύθερη πολιτική των πολυεκατομμυριούχων μασόνων Τραπεζιτών… Ξενοδόχων… Μεγαλοεπιχειρηματιών… Βιομηχάνων… που ελέγχουν το κόμμα – Εταιρεία του.

Εγώ δεν είμαι του Λιλλήκα, είμαι της Κύπρου. Θεωρώ τις θέσεις του Γιώργου Λιλλήκα στο Κυπριακό Ζήτημα χλιαρές. Μπορεί να έχει τις καλύτερες θέσεις (εξαιρετικές) στην Οικονομία, σε σχέση με τον υποψήφιο του ΔΗΣΥ και σε σχέση με τον υποψήφιο που υποστηρίζει η ηγεσία του ΑΚΕΛ, αλλά δεν έχει ρε παιδί μου αυτή την επαναστατική πυγμή που είχε ο Χο Τσι Μινχ ή που διατηρεί μέχρι σήμερα ο Φιντέλ Κάστρο στο στόμα του λύκου.

Εγώ δεν είμαι του Λιλλήκα. Εγώ είμαι της Κύπρου και κατά συνέπεια εναντίον του Νίκου Αναστασιάδη, διότι τον θεωρώ σαν τον πλέον επικίνδυνο για την Κύπρο Τούρκο. Δεν με συγκινούν οι χλιαρές θέσεις του Γιώργου Λιλλήκα, με τρομάζει όμως η Προδοτική συμπεριφορά του Νίκου Αναστασιάδη, όπως αυτή εκδηλώθηκε με Εκβιασμούς και Απειλές προς τον λαό το 2004, όταν ήθελε να χρεώσει την Κύπρο με 40 δις (40.000.000.000) σαράντα χιλιάδες εκατομμύρια ευρώ δηλαδή (σήμερα θα είχαμε ήδη χρεοκοπήσει και θα μας έλεγε ότι δεν φταίει το σχέδιο «Ανάν» αλλά η Παγκόσμια Οικονομική Κρίση) για να γίνει δεκτό ένα κατάπτυστο σχέδιο, γεμάτο «εποικοδομητικές ασάφειες», που έδινε επεμβατικά δικαιώματα στον Αττίλα, ενώ ταυτόχρονα παραχωρούσε μέρος των πετρελαίων της Κύπρου στον άγγλο Κατακτητή.

συνεχίζεται


Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com