11/12/12


10.12.2012

Θα επιτρέψουμε στον Νίκο Αναστασιάδη να φορολογήσει ακόμα πιο άγρια τον λαό για να κάνουν ανάπτυξη οι πολυεκατομμυριούχοι μασόνοι που ελέγχουν τον «Δημοκρατικό Συναγερμό»;
Πρώτο μέρος

Παρουσιάζοντας, υπενθυμίζοντας και αποκαλύπτοντας τα τρία περίπου τελευταία χρόνια, με τα βιβλία μου, τα φυλλάδια μου και πρόσφατα και με την ιστοσελίδα μου, τον βίο και την πολιτεία του Νίκου Αναστασιάδη, μπόρεσα να αποτρέψω την εκλογή του από την πρώτη τουλάχιστον Κυριακή. Οι δυνατότητες όμως κάθε ανθρώπου είναι περιορισμένες. Για να αποτρέψουμε την εκλογή του Νίκου Αναστασιάδη την δεύτερη Κυριακή, χρειαζόμαστε την βοήθεια όλων όσων μπορούν να φανταστούν, τι αντιλαϊκά μέτρα θα περιλαμβάνει το Δεύτερο… μνημόνιο υπέρ των πολυεκατομμυριούχων μασόνων που ελέγχουν το κόμμα-Εταιρεία του ΔΗΣΥ.

Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις ο Νίκος Αναστασιάδης εξασφαλίζει περίπου 37-38%. Αυτό σημαίνει ότι οι πολυεκατομμυριούχοι μασόνοι του ΔΗΚΟ και οι καρεκλοκένταυροι θεσιθήρες… μπόρεσαν να παρασύρουν μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό του ΔΗΚΟ. Οι υπόλοιποι του ΔΗΚΟ αρνούνται πεισματικά και γενναία να ψηφίσουν Νίκο Αναστασιάδη.

Σε περίπτωση που ο Σταύρος Μαλάς περάσει την πρώτη Κυριακή, εγώ θα τον ψηφίσω την δεύτερη, έστω και αν γνωρίζω από τώρα το αποτέλεσμα… ότι δηλαδή θα είμαι με τους χαμένους. Για μένα δεν ισχύει το ψευδοδίλημμα του τύπου «μα εν να ψηφίσεις τον κουμμουνιστή;» Όπως είπα και στον ποιητή (έτσι μου συστήθηκε) Τεμβριώτη από την Αυγόρου, όταν ενθουσιασμένος για ένα εξασέλιδο φυλλάδιο μου, που έφθασε στα χέρια του, μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι μου έγραψε και τραγούδι… «Εγώ κύριε Τεμβριώτη δεν πολεμώ τον Νίκο Αναστασιάδη επειδή είναι δεξιός, τον πολεμώ επειδή είναι Τούρκος». Ένας «Χριστιανός» Τούρκος ή πιο ορθά Αντίχριστος… Εγώ δεν συμφωνώ με αυτούς τους Προδότες που πριν το 1974 έλεγαν «παρά οι κουμμουνιστές καλύτερα οι τούρκοι…». Δυστυχώς το άκουσα ακόμα και πρόσφατα από ένα φανατικό οπαδό του Νίκου Αναστασιάδη τον Μ.Γ. έναν από τους «62», πρώην αστυνομικό «Παρά οι κουμμουνιστές καλύτερα οι τούρκοι… εμένα οι τούρκοι δεν έβλαψαν την οικογένειά μου…» και εγώ επιμένω ακόμα και σήμερα, παρά οι τούρκοι χίλιες (Άπειρες) φορές προτιμότεροι οι κομμουνιστές.

Και επειδή προτιμώ άπειρες φορές τους κομμουνιστές παρά τους τούρκους (Μουσουλμάνους ή «Χριστιανούς»), προκειμένου να μειώσω τις πιθανότητες ξεπουλήματος της πατρίδας μου, αλλά και προκειμένου να αποτρέψω την Αφόρητη Δυστυχία που θα φέρει στα λαϊκά στρώματα και την μεσαία τάξη το Αδίστακτο Δίδυμο Τρόικα – Νίκος και επειδή εγώ είμαι ευάλωτος σε αυτούς τους Εκβιασμούς της ηγεσίας του ΑΚΕΛ «ή Μαλάς ή  Αναστασιάδης», σε περίπτωση που περάσει ο Σταύρος Μαλάς την πρώτη Κυριακή, εγώ θα τον ψηφίσω την δεύτερη. Δυστυχώς όμως σύμφωνα και με τις δημοσκοπήσεις η πλειοψηφία των Δηκοϊκών, των Εδεκιτών, των «Οικολόγων», των οπαδών του ΕΥΡΩΚΟ, που θα ψηφίσουν την πρώτη Κυριακή Γιώργο Λιλλήκα, σε περίπτωση που δεν περάσει την πρώτη Κυριακή, την δεύτερη Κυριακή, λόγω και της συστηματικής πλύσης εγκεφάλου από τα ΜΜΕ των πολυεκατομμυριούχων, αλλά και λόγω της επιθυμίας για αλλαγή προς την οποία τείνει η ανθρώπινη φύση, μετά από γεγονότα όπως η Παγκόσμια Οικονομική Κρίση, είτε θα απέχουν, είτε θα προτιμήσουν τον Νίκο Αναστασιάδη και όχι τον Σταύρο Μαλά. Είναι άραγε τόσο δύσκολο να αντιληφθεί αυτά τα δεδομένα η ηγεσία του ΑΚΕΛ;

συνεχίζεται


Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
           Τηλ. 99017040