24/2/15


24/2/2015

 

Αιώνες τώρα οι Γερμανοί…

 

Αιώνες τώρα οι Γερμανοί μας κατακαίνε την Μάνα Γη

για θησαυρούς πατούν Ναούς έφθασαν μέχρι και τους Δελφούς

πολέμησαν οι Αιτωλοί και ηττήθηκαν οι Έρουλοι

Έρουλοι, Γότθοι και Βησιγότθοι πέρασαν κάψαν και Οστρογότθοι.

Αιώνες τώρα οι Γερμανοί σφάζουν και καίνε την Μάνα Γη

Γυμνοί αυτοί, γυμνοί εμείς, αντίσταση με το σπαθί.

Αιώνες πέρασαν Τουρκοναζί κρατούσαν σκλάβα την Άγια Φυλή

και με το αίμα των παιδιών σου Ελλάδα σήκωνες το σταυρό σου

και κέρδισες την Ανάσταση σου με τις Θυσίες των Εκλεκτών σου.

Μα πριν συνέλθεις Ελλάδα Μου ήλθαν ξανά οι Γερμανοί

γυμνοί εμείς με τάνκς αυτοί, επιβλήθηκαν οι Γερμανοί

και πήρες Ελλάδα Μου τα παιδιά σου και τ' άπλωσες πά(νω) στα βουνά… σου

και άρχισε η Αντίσταση, λίγοι Εμείς πολλοί Αυτοί, γυμνοί Εμείς με τανκς Αυτοί.

Έκαψαν, έσφαξαν οι Γερμανοί αλλά ηττήθηκαν και οι Ναζί

όπως οι Έρουλοι, οι Βησιγότθοι και όπως αργότερα οι Οστρογότθοι.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά τραγούδια και ποιήματα.

 

24.2.2015

 

Έλληνες Εθνικιστές εναντίον Ναζί και Γερμανο«τσολιάδων»

 

Ψηλά στα Τζουμέρκα κτυπούν τους Ναζί, ο ΕΔΕΣ, ο Ζέρβας, Ωραία Φυλή !

Εδώ στα Τζουμέρκα κτυπούν τους Ναζί, λίγοι Γενναίοι, ο Ανθός της Φυλής !

Εδώ στα Τζουμέρκα ελάτε Ναζί, εσείς με κανόνια εμείς Αετοί

Εδώ στα Τζουμέρκα ελάτε Ναζί εσείς με τα τανκς σας εμείς με Οργή.

Εδώ στα Τζουμέρκα και μια παμπεσιά κτυπούν απ’ τα νώτα του Στάλιν τα παιδιά

την ώρα της μάχης με τους Ναζί κτυπάνε πισώπλατα οι Ερυθροί.

Εδώ στα Τζουμέρκα ποτάμι θεϊκό ξέρασε στην θάλασσα τον Ναζιστή Εχθρό

Εδώ στ’ Αθαμάνιο ποτάμι μυθικό ξερνάει στην θάλασσα κάθε Εχθρό.

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά τραγούδια και ποιήματα.

 

24.2.2015

 

Μαύροι Αγγέλοι

 

Ασπράγγελοι, Ασπράγγελοι, μαρτυρικό χωριό μου

περάσαν τούρκοι απ’ εδώ μα και ο Ναζισμός.

Η καμένη εκκλησία έχει να ομολογεί, πως την κάψαν Γερμανοί των SS οι Βρωμεροί.

Και αν έσβηνε ο Ναζισμός μαρτυρικό χωριό μου

ο Τουρκοναζισμός κρατεί το σπίτι των γονιών μου.

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 
Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά τραγούδια