22/2/13


22.2.2013

Η εκδίκηση των Τσακρόκωλων γέννησε τραγούδι !

Το τραγούδι που ακολουθεί γράφτηκε ψες μετά τις έντεκα το βράδυ, όταν ο Τσακρόκωλοι του Νενέκου με ξύπνησαν για να εκδικηθούν. Εάν δεν εργαζόμουν σκληρά τα τελευταία τρία χρόνια, ο Νίκος Αναστασιάδης θα εκλεγόταν από την πρώτη Κυριακή, όπως και ο ίδιος φανταζόταν. Τον τελευταίο μήνα, εργάστηκα ιδιαίτερα σκληρά. Σχεδόν κάθε μέρα και εξόρμηση. Από Πόλη της Χρυσοχούς μέχρι Δερύνεια (στις 6.2.2013 αναχώρησα από το σπίτι μου μόνος η ώρα 4+30 το πρωί και στις 6 ήμουνα στη Πόλη της Χρυσοχούς πριν ακόμα φέξει και μοίρασα στα καταστήματα και στα σπίτια 251 έντυπα μου με τίτλο «Δίδυμα Καθάρματα». Στις 13.2.2013 αναχώρησα από το σπίτι μου μόνος η ώρα 4+35, στις 6+05, μόλις είχε χαράξει, είχα φθάσει στη Δερύνεια και μοίρασα 126 από τα έντυπα μου «Δίδυμα Καθάρματα»). Την προηγούμενη Κυριακή είχαν συγκεντρωθεί στην ακριβώς απέναντι από το σπίτι μου χαρτοπαιχτική λέσχη των δεξιών, οπαδοί του Νίκου Αναστασιάδη. Μόλις άκουσαν τα αποτελέσματα της κάλπης εξόδου, άρχισαν να εορτάζουν και να ετοιμάζονται για σούβλες… στη συνέχεια όμως ένας ένας έβαζαν την ουρά στα σκέλια και αναχωρούσαν. Γνωστός μου, που συχνάζει στην εν λόγω χαρτοπαιχτική λέσχη, μου είπε μυστικά, να φροντίσω αυτή τη Κυριακή να μην είμαι στο σπίτι μου…

Και αν ακόμα ο Νίκος Αναστασιάδης εκλεγεί την δεύτερη Κυριακή, οι κόποι μου δεν θα πάνε εντελώς χαμένοι. Θα βρίσκει τα κείμενα μου μπροστά του, τα οποία θα είναι ένα χειρόφρενο στο αρρωστημένο του μυαλό και στην Προδοτική του  γραμμή. Ο Νίκος Αναστασιάδης θα πρέπει να παλέψει σκληρά με τον Νίκο Χρυσάνθου για να μην επαληθευτούν και πάλιν μία προς μία οι προειδοποιήσεις μου όπως το1998… (κοίταξε το βιβλίο μου «Αν αρνηθώ…») αλλά και το …2008… Εύχομαι εκ βάθους καρδίας, σε περίπτωση που εκλεγεί, να μην τα καταφέρει να ξεπουλήσει τους Ημικρατικούς Οργανισμούς… τα πετρέλαια και ιδιαίτερα την Κύπρο και να αποδειχθώ κακός «προφήτης» παρά Κασάνδρα (η Κασάνδρα είχε το χάρισμα να προφητεύει ορθά και την κατάρα να μην γίνεται πιστευτή).

Όχι στο Δεύτερο και στο Τρίτο… μνημόνιο, που θα φέρει σε βάρος του λαού ο Νίκος Αναστασιάδης

Αγανακτισμένοι γρηγορείτε, οι Μασόνοι το αίμα μας ρουφούν
Αγανακτισμένοι οπλιστείτε με δρεπάνια που θερίζουν τους εχθρούς
Αγανακτισμένοι σηκωθείτε, οι Μασόνοι το αίμα μας ρουφούν
ο Νενέκος την Κύπρο ξεπουλάει στον Αττίλα που εγώ τόσο Μισώ
Αγανακτισμένοι γρηγορείτε, ο Νενέκος την Πατρίδα Μας πουλά
Αγανακτισμένοι εγερθείτε, η Κερύνεια Μας ζητάει Λευτεριά
Πουλημένε στην Αγγλία Μαφιόζε, Πουλημένε και στην Αμερική
την Ελληνική Καρδιά της Κύπρου, δεν μπορείς εσύ να σβήσεις στο νησί
Πουλημένε στην Αγγλία Καρακιόζη, Πουλημένε και στην Αμερική
την Ελληνική Καρδιά της Κύπρου, δεν μπορείς εσύ να σβήσεις στο νησί
Αγανακτισμένοι γρηγορείτε, της Ομοσπονδίας τον καλχά
ο Νενέκος αγωνίζεται να βάλει με τον Κίσινγκερ και τ’ άλλα τα Σκυλιά
Η Πατρίδα Νενέκο Πουλημένε, δεν την θέλει την Ομόσπονδη Σκλαβιά
η Κερύνεια Νενέκο Πουλημένε, μας φωνάζει πάντα μόνο Λευτεριά
Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημένε και Προδότη Κερατά
Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημένε, Πουλημέν(ε)
Αγανακτισμένοι οπλιστείτε με Ψυχή των δύσκολων καιρών
Πατριάρχης, Αρχιεπίσκοπος Προδότες, τον Νενέκο θέλουν τώρα Αρχηγό
Ο «Καλός» επέρασε τον Προύθο, Φεβρουάρη μήνα κοσιδυό
οι Κατάρες εκείνου του Πατριάρχη καταστρέψανε τον Λόχο τον Ιερό
Στον Μοριά όμως ήταν Δεσπότης, ο Πατρών ο Άγιος Γερμανός
που επέστρεψε Κατάρες στον Προδότη και ο Σουλτάνος τον εκρέμμασε και αυτόν
Αγανακτισμένη μου Πατρίδα, της Ττενέκας οι ηγέτες σε πουλούν
κάποτε γεννούσε η ασπίδα Λεωνίδες και Μεγαλέξανδρους
σήμερα ψηφίζουνε Ακρίδες, τους Προδότες για να μας κυβερνούν
σήμερα ψηφίζουνε Ακρίδες, τους Προδότες που Πατρίδες Ξεπουλούν
Των Εγγλέζων το βρώμικο σημάδι κυματίζει σε μάρμαρο λερό
οπλιστείτε Αδέλφια με σφυριά για να πέσει κάτω ο θυρέος.

Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
        Τηλ. 99017040

Το τραγούδι αυτό μου προέκυψε σε μουσική εκείνου του τραγουδιού που λέει «και αν κάποτε στη μάχη πληγωθούμε θα φωνάξω Ένωση και Λευτεριά». Ποια άλλη μουσική θα μπορούσε να μου έλθει στο μυαλό μετά από ένα «βίαιο» ξύπνημα