20/2/13


20.2.2013

Μυλλωμένον ανέκδοτον, αυστηρά ακατάλληλο για τους Βασιβουζούκους (Εμπροσθοφυλακή) του Τρίτου Αττίλα

Σε κάποια προεκλογική συγκέντρωση του έχοντος ασυλία υποκόσμου της «υψηλής» κοινωνίας (γνωστής σαν μαφίας του «λευκού» (γαλανόλευκου) κολλάρου), η κουμέρα γνώρισε στον Νίκο Αναστασιάδη ένα νεοαφιχθέντα στην Κύπρο πλαστικό χειρουργό.

«Κύριε Αναστασιάδη», του είπε ο πλαστικός χειρουργός, «θα ήθελα να σας προσφέρω μιαν δωρεάν επέμβαση για να μαθευτεί η τέχνη μου. Τι θα επιθυμούσατε να αλλάξετε στο σώμα σας;».

Τα μάθκια του Αναστασιάδη πέταξαν φωθκιές, το παμπόνικο μυαλό του πήρε στροφές ταχύτητας πυραύλων S-300, βάλλει τον πλαστικό χειρουργό στην αγκαλιά, τραβά τον παρά κάτω τζιαι λαλεί του στ’ αυτί «Θέλω να κάμεις τ' αρρττσσίθκια μου αρσενικά, άμα ξαναγινεί πόλεμος να πάω τζιαι γω στην πρώτη γραμμή, να μεν λαλεί ο Χάρης, ότι είμαι Προδότης τζιαι Πούττος τζιαι να συγχίζει τζιαι την κουμέρα μου, που απορεί γιατί με λαλούν Πούττο, αφού η ίδια πιάννει (έππιανε) κοτζάμ βίλλο, που μετρώντας τον τζιαι ξαναμετρώντας τον με το κίτρινο καρούλλι της υψηλής ραπτικής, έβρισκεν τον πιο μεγάλο τζιαι που του Δήμου». «Κύριε Πρόεδρε» του λέει ο γιατρός, «εσύ δεν είναι πλαστικό χειρουργό που χρειάζεσαι αλλά γενετιστή. Γιατί δεν ζητάς από τον Μαλά να σου εμφυτεύσει Ελληνικό DNA, είτε του… Ευαγόρα Παλληκαρίδη, είτε του Τάσου Μάρκου… είτε να σε λούσει με τζιείνη την άκρως Εθνικιστική – Θεϊκή αλουσίβα του Μασσιερά, όι απλώς να πάεις στην πρώτη γραμμή, αλλά να μεν κάμεις τζιαι πόντο πίσω;» «Μα επέλλανες γιατρέ μου;» αρώτησε τον ο Αναστασιάδης «είπαμε να πάμε στον πόλεμο για να μεν λαλούσι, αλλά όι τζιαι να σταθούμε να σκοτωθούμε, όπως τους Μαλάκες, στους οποίους φκάλλω επιμνημόσυνους λόγους. Άμα σκοτωθώ εγώ ο Νίκαρος, ποιος εν να αναλάβει τις διάφορες imperium… εταιρείες μου; Ποιος εν να επανενώσει την Κύπρο κάτω που την ηγεμονία της τουρκίας; Μπορείς τουλάχιστον, επειδή ξέρεις εν να γίνω Πρόεδρος τζιαι πρέπει να είμαι ευπαρουσίαστος στο… Χίλτον, να μαζέψεις λλίον τ' αρρττσσιήθκια μου τζιαι να τα κάμεις σφριγηλά όπως του εγγονού μου του Άντη;» «Κύριε Πρόεδρε», λαλεί του ο γιατρός «ούτε ο Χριστογιαχωβάς τον Εβραίων εν ημπορεί να κάμει τέθκοιο θαύμα. Εγώ το μόνο που μπορώ να κάμω, ένι να τα ανορθώσω λλίον τζιαι να σε κάμω να φαίνεσαι εξηντάρης, έξι-εφτά χρόνια νεότερος».

Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
        Τηλ. 99017040