18/2/13


18.2.2013

Όχι στον Τουρκόνικο

Οποιοσδήποτε άλλος υποψήφιος από τον «Δημοκρατικό Συναγερμό», ακόμα και απλό μέλος, ακόμα και άγνωστος, θα εκλεγόταν από την πρώτη Κυριακή, εάν είχε την υποστήριξη του ΔΗΣΥ και του ΔΗΚΟ. Μοναδική εξαίρεση ο Νίκος Αναστασιάδης, ο οποίος παραμένει Απεχθής και Μισητός για την πλειοψηφία του λαού, λόγω της Προδοτικής συμπεριφοράς του το 2004…. και γενικά λόγω του αλαζονικού του χαρακτήρα.

Και αν ακόμα η επιλογή ήταν μεταξύ ενός Γνήσιου Μαρξιστή και του Νίκου Αναστασιάδη, του πιο επικίνδυνου για την Κύπρο Τούρκου, θα ψήφιζα τον Γνήσιο Μαρξιστή, για να μειώσω τις πιθανότητες Ξεπουλήματος της Πατρίδας μου. Είμαι Έλληνας Εθνικιστής (όπως εγώ ερμηνεύω τον Ελληνικό Εθνικισμό… και όχι όπως τον αντιλαμβάνεται ο κάθε Αμόρφωτος, Άπατρις και Εθνομηδενιστής Ττενεκές) και όχι Ακροδεξιός Νεοναζιστής. Δεν μου επιτρέπει η Ελληνική Συνείδησή μου να ψηφίσω (ή να απέχω…) τον Προδότη που το 2004 μαζί με τους τούρκους, τους Άγγλους και τους Αμερικάνους, Τρομοκρατούσε τον λαό, Εκβίαζε και Απειλούσε για το τι θα παθαίναμε δήθεν εάν τολμούσαμε να ψηφίσουμε «Όχι». Είμαι υποχρεωμένος να σφίξω ακόμα μια φορά την καρδιά μου και να ψηφίσω Σταύρο Μαλά, όχι απλώς για να έχω την συνείδησή μου ήσυχη για όσα ακολουθήσουν…, αλλά για να μειώσω τις πιθανότητες Ξεπουλήματος της Πατρίδας μου από τον Νίκο Αναστασιάδη, τον πιο επικίνδυνο για την Κύπρο Τούρκο.

Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
        Τηλ. 99017040


18.2.2013

Παρ’ ολίγον που την πρώτη ρε Νίκο !

Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών
του Νίκου ρε, του Πάμπου ρε, των ροζ βιζών
των S-300 και της μεραρχίας
του Χρηματιστηρίου της Αυτοκτονίας
και του Ξεπουλήματος της Ομοσπονδίας.
Πιάστε ρε τον υποψήφιο* «πρόεδρο» που τον κώλο
που φώναζε αλαζονικά, ότι θα εκλεγεί από την πρώτη Κυριακή.

Σημ.*: Πάντως ρε Νίκο, αν εκλεγείς την δεύτερη Κυριακή, σου υπόσχομαι, ότι αν είμαι καλά… θα σου το ξανααφιερώσω ελαφρά τροποποιημένο. Αντί να γράψω π.χ. «πιάστε ρε τον υποψήφιο «πρόεδρο» που τον κώλο», θα γράψω «πιάστε ρε τον «πρόεδρο» της Μπανανίας που τον κώλο». Ότι τζιαν ένι, ο λόος του Αδρώπου ένι, όπως λαλείτε εσείς οι     S-300 Παλιάθρωποι.

Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
        Τηλ. 99017040


18.2.2013

«Η εβδομάδα του γλειψίματος»

Ο μόνος που δεν γλείφει κώλους (αυτή την βδομάδα) είσαι εσύ
Απλώς επιμένεις να πεοθηλάζεις σαν Σκορδέλλη
το χρυσοφόρο πουλλί του Χ’’Κωστή.
Εκτέλεσες και πάλιν Άριστα με Δόλο την Αποστολή σου όπως το 1998…
αποφεύγοντας να καταγγείλεις τον «οδοιπόρο στα Σούσα» Ανανοκλή σαν Προδότη…
και απευθύνοντας τις τελευταίες μέρες… Φιλοσοφικού Επιπέδου κείμενα
σε ένα Αμπάλατο λαό
που μετά την ανάγνωση της πρώτης παραγράφου
γύριζε σελίδα…


Χάρης Αριστείδου
è     www.ellinikidexameniskepsis.com
        Τηλ. 99017040