22/12/19

22.12.2019 Προς ΕΛΑΜ, εσείς που ξέρετε, πόσα κιλά δημοκρατικές πατάτες... αξίζει η ψήφος των Ρωμιών;

Προς ΕΛΑΜ, εσείς που ξέρετε, πόσα κιλά δημοκρατικές πατάτες... αξίζει η ψήφος των Ρωμιών;
Μία φράση που άκουα από τον Πατέρα μου και Γιατρό των φτωχών, Τάκην Αριστείδου, να λέει πολλές φορές, συζητώντας... ,είναι η εξής << Ο χορτάτος του νηστικού εν πιστεύκει >>.
Άκουσα ψες στα δελτία ειδήσεων του Άλφα και του Αντένα, ότι το ΕΛΑΜ μοίρασε τρόφιμα και μάλιστα ο δημοσιογράφος του Αντένα προσέθεσε, ότι τα χρήματα προέρχονται... και από τις κρατικές χορηγίες.
Διερωτούμαι κατά πόσον πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι στην Κύπρο ακόμα και σήμερα, οι οποίοι πεινούν και των οποίων η επιβίωση εξαρτάται από ένα σακκούλι με πατάτες... και μακαρόνια που μοιράζει το ΕΛΑΜ για ψηφοθηρικούς λόγους μία δυο φορές τον χρόνο, όταν μάλιστα το ΕΛΑΜ, όπως και τα άλλα κΥνοβολευτικά κόμματα - Συμμορίες, αρπάζουν - Κλέβουν από τον λαό και την Πατρίδα, με Ανήθικους νόμους που ψηφίζουν οι ίδιοι, κρατικές χορηγίες συνολικής αξίας εκατομμυρίων ευρώ.
Επειδή εγώ δεν έχω χρόνο για να αγοράζω και να μοιράζω στον λαό για ψηφοθηρικούς λόγους πατάτες... και μακαρόνια και επειδή πιστεύω ότι, η Ελλάδα ΜΟΥ, χρειάζεται περισσότερο το δικό μου παραγωγικό μυαλό, παρά το μυαλό του Χρίστου... και του Λίνου, ( στις προηγούμενες ευρωεκλογές, ο δημοσιογράφος του Capital Δημήτρης Σούγλης, μετά που τελείωσε η συνέντευξη που μου πήρε, μου είπε, ότι την ώρα που διάβαζα τις προτάσεις μου, έστειλε μήνυμα στους άλλους δημοσιογράφους μέσα, ότι ήμουν ο μοναδικός υποψήφιος που κατέθεσα γραπτές προτάσεις...) πόσα στοιχίζει συνολικά το σακούλι με τις πατάτες... και τα μακαρόνια που προσφέρετε για ψηφοθηρικούς λόγους στους πελάτες σας,για να τους τα δίνω και εγώ απευθείας σε χρήματα, διότι σίγουρα σε κάποιους δεν αρέσουν οι πατάτες... και τα μακαρόνια, αλλά ίσως προτιμούν να φάνε κάτι άλλο;
Πόσα χρήματα προσέφεραν ή έστω πόσα κιλά πατάτες και μακαρόνια, ο Χρίστος... και ο Λίνος ή οι γονείς τους...σε φτωχούς ανθρώπους από τα δικά τους χρήματα πριν εκλεγούν Βολευτές; Είναι ανάγκη να αναφέρω, ( με αποδείξεις ) πόσα κατατέθηκαν από την οικογένεια μου και εμένα προσωπικά, ακόμα και πριν πολλά χρόνια σε ανύποπτο χρόνο, για ανθρώπους που πραγματικά πεθαίνουν της πείνας στην Αφρική αλλά δεν ψηφίζουν στην Κύπρο;
Πόσα κιλά πατάτες... και πόσα κιλά μακαρόνια θέλει ένας Ρωμιός τελικά, για να πουλήσει την ψήφο του και να μπορεί ο φιλάνθρωπος για ψηφοθηρικούς λόγους Χρίστου... να ζει στην Χλιδή;
Ευχήθηκε μάλιστα ο Φυγόστρατος Πολιτικάντης Χρίστου, << καλά Χριστούγεννα >>, ενώ είναι γνωστό, ότι δεν πιστεύει στον Χριστό. Όπως με διαβεβαίωσε φίλος Δικαστής, όλος ο σκληρός πυρήνας της Χρυσής Αυγής ( και ο Χρίστου διετέλεσε σωματοφύλακας του Μιχαλολιάλου ενώ προσπάθησε να εγράψει το κόμμα του μέσω του << άξιου των αξίων >> Ρίκκου Ερωτοκρίτου σαν Χρυσή Αυγή Κύπρου, αλλά δεν το δέχθηκαν... ) είναι Δωδεκαθειστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Leave a comment: