20/1/15


20.1.2015

 

Ανέκδοτα με τον Νίκο Αναστασιάδη

 

Όταν εξέβηκε Πρόεδρος είπε του η μάνα του ναν καλός με τον κόσμο. Αν δεν τον ήξερε ήντα Λέρα ένι, ήταν να του πει έτσι πράμα; Εμένα η μάνα μου, άμαν ήταν να πάμε επίσκεψη ελαλούσε μου: «Να σαι φρόνιμος στο σπίτι το ξένο που θα πάμε». Εάν ήμουν φρόνιμος ήταν να χρειάζετουν να μου το υπενθυμίζει;

 

Ρε Νίκο, εθύμωσε μου ένας επίτροπος της εκκλησίας στον Άγιο Αθανάσιο επειδή γράφω μηλλωμένα τζιαι είπε μου αντί για την λέξη «πουττί» να γράφω «το πράμα της κουμέρας» τζιαι ούλλοι καταλάβουν !! Άμαν αρκέψουμεν έτσι, τότε εν να πρέπει να γράφω, αντί για «… ο ειδικός επί των ροζ βιζών, δίδυμος αδελφός σου Πάμπος ο βιζαντινολόγος», «Πάμπος ο πραματευτής» !!

 

Μα είσαι με το κόμμα του Μικελλίδη ρε;

 

-         Ξέρεις με ποιο κόμμα εν ο Νίκος Αναστασιάδης;

-         Με τον «Δημοκρατικό Συναγερμό».

-         Λάθος!

-         Με ποιο τότε;

-         Με το κόμμα του Μικελλίδη !

-         Χε χε χε χε χε χε χε ! Γιατί το λές αυτό; Επειδή τσιριλλά, ξιτιμάζει και ρίχνει τασάκια;

-         Όχι. Επειδή θέλει Ομοσπονδία με τους Βαρβαρώτερους Μουσουλμάνους τούρκους με εποικοδομητικές ασάφειες και επεμβατικά δικαιώματα στον Αττίλα !!!

 

Μάρτυρας ο Γιάγκος

 

Δεσμεύομαι, ότι δεν ρίχνω ποτέ τασάκια. Μάρτυρας ο Γιάγκος.

Δεσμεύομαι, ότι δεν τσιριλλώ ποτέ. Μάρτυρας ο Γιάγκος.

Δεσμεύομαι ότι, δεν ξιτιμάζω ποτέ. Μάρτυρας ο Γιάγκος.

Δεσμεύομαι ότι, οι ομοιότητες μου με τον Χίτλερ είναι μόνο εξωτερικές. Μάρτυρας ο Γιάγκος.

Γενικά δεσμεύομαι, ότι δεν είμαι ψυχοπαθής. Μάρτυρας ο Γιάγκος.

Δεσμεύομαι, ότι δεν είμαι μαφιόζος. Μάρτυρας ο Ρίκκος, ο Αρχιεπίσκοπος

και ο δίδυμος αδελφός μου Πάμπος ο βιζαντινολόγος.

Δεσμεύομαι, ότι δεν θέλω ροζ «λύση» με εποικοδομητικές ασάφειες και επεμβατικά δικαιώματα στον Αττίλα.

 

Όταν ο Χάρης Αριστείδου δεσμεύεται

 

Δεσμεύομαι, ότι αν ο Νίκος Αναστασιάδης ζούσε το 1821, ο Κωλέττης και ο Μαυροκορδάτος θα ήσαν σήμερα άγνωστοι.

Δεσμεύομαι, ότι τα κακά σας εν πίσω ακόμα…

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040