19/1/15


19.1.2015

 

Αληθινό Ανέκδοτο

 

Κάποτε όπως μοίραζα τα βιβλία μου εναντίον του Νίκου Αναστασιάδη, μπήκα σε μια πολυκατοικία γιατρών πίσω από το παλαιό Νοσοκομείο Λεμεσού και  άρχισα να τα τοποθετώ σε γραμματοκιβώτια. Με πλησίασε ένας γιατρός (με τον οποίο γνωριστήκαμε αργότερα) και προφανώς αγανακτισμένος από το διαφημιστικό υλικό με το οποίο φλομώνουν τα γραμματοκιβώτια, μου είπε σε αυστηρό τόνο: «Εάν είναι διαφημιστικό υλικό απαγορεύεται», εγώ παίρνοντας σοβαρό ύφος και σηκώνοντας τον δείκτη του δεξιού χεριού μου προς τον ουρανό του είπα: «Δεν είναι διαφημιστικό είναι δυσφημιστικό». «Α εντάξει τότε» μου είπε λίγο συγχυσμένος και αποχώρησε.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

 

19.1.2015

 

Για ένα Ομόσπονδο Πασαλίκι

 

Μανιάτμπεης

ο ηγεμόνας της Βλαχομπογδανίας Νικολό Μακιαβέλι.

Kissinger Diplomacy.

Νίκος Αναστασιάδης

Κομανέτσι της Διπλωματίας

των εποικοδομητικών ασαφειών του σχεδίου «Ανάν»

και επεμβατικών δικαιωμάτων στον Αττίλα !

Χουιντίνι των δεσμών των δεσμεύσεων του !!

 

«Η Κρίση θέλει Ηγέτη»

«Δεσμεύομαι…» «Έρχεται η Άνοιξη…» «Δεσμεύομαι…»

Αθάνατε Δέρβη έκαμες Λάθος !

Ούτε τότε υπήρξαν, ούτε σήμερα υπάρχουν τόσοι Ζοππόβορτοι όπως φανταζόσουν

Βουρβουλάδες ήσαν και είναι οι περισσότεροι, που ψήφιζαν και ψηφίζουν τους όμοιους με αυτούς Κλέφτες…

για να αρπαχτούν από κάπου τζιαι να φάσιν.

Τα σαλιγκάρια δεν μπορούν να δραπετεύσουν από το κασόνι

διότι αλοίφουν τα χείλη του κασονιού με αλάτι.

Οι Ρωμιοί Βουρβουλάδες δεν θέλουν να εξέλθουν από τα κασόνια των Φατριών

διότι οι ποικιλόχρωμοι Συμμορίτες που μας έκλεψαν 1,8 δισ. συν 6 δισ. και μας έφεραν την Τρόικα

έχουν αλοίψει τον πυθμένα των κασονιών των Φατριών τους

με κλεψιμέϊκο μέλι της Πατρίδας.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040


 

19.1.2015

 

Όταν ο Νίκος Αναστασιάδης δεσμεύεται

 

«Της κουκουβάγιας της έφταιγε ο δέντρος που είχε βρωμίσει η φωλιά της και όχι ο πισινός της»

 

Δεσμεύομαι, ότι δεν θα σας ξαναπώ άλλα ψέματα.

Δεσμεύομαι, ότι δεν θα ξαναβολέψω τον δίδυμο αδελφό μου σαν ειδικό αστυνομικό… επί των ροζ βιζών.

Δεσμεύομαι ότι, ο αδελφός μου μπορεί να αποφυλακίστηκε πρόωρα, αλλά αποφυλακίστηκε χωρίς δική μου πολιτική παρέμβαση.

Δεσμεύομαι ότι, δεν θα ξαναβολέψω την Κατιναροκαίτη του Κληρίδη ή οποιονδήποτε άλλο κουμπάρο

ή κουμπάρα μου, σε προνομιακή θέση για να παίρνει τζάμπα μισθό.

Δεσμεύομαι ότι, ο συμπέθερος μου δεν είναι αρχαιοκάπηλος.

Δεσμεύομαι ότι, δεν φρόντισα να γλιτώσει ο συμπέθερος μου το βαθύ κούρεμα.

Δεσμεύομαι ότι, οι πολυκατοικίες εν του άλλου συμπέθερου.

Δεσμεύομαι ότι, δεν φρόντισα για πολεοδομική χαλάρωση σε πολυκατοικία μου στην Χαλκούτσα εκμεταλλευόμενος την πολιτική μου ιδιότητα.

Δεσμεύομαι ότι εγώ εν τζιαι… εν η γυναίκα μου που αγόρασε οικόπεδο φιλέτο (τρία σε «ένα») που το κοινωνικό παντοπουλείο της Αρχιεπισκοπής, για να στεγάσει την προεδρική φρουρά μου σε λυόμενο

Δεσμεύομαι, ότι είμαι τίμιος άνθρωπος. Αν δεν ήμουν τίμιος ήταν να μου πουλήσει ο Αρχιεπίσκοπος ένα οικόπεδο που φκάλλει τρία, στην τιμή του ενός;

Δεσμεύομαι, ότι δεν ετζιεράτωσα ποτέ την γυναίκα μου. Όποτε ακούω το τραούδι «Ρούντολφ το ελαφάκι» θυμούμαι μόνο τον Άϊ Βασίλη, ενώ όποτε βλέπω τον μονόκερο του Κυβερνείου προβληματίζομαι για την συνεχιζόμενη αγγλική Κατοχή της Κύπρου.

Δεσμεύομαι, ότι εν τον ησφύρισα καμιάς μυρωτικής μου κουμέρας. Κάμνουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έτσι πράματα;

Δεσμεύομαι ότι, δεν κατάστρεψα την οικογένεια οποιουδήποτε κουμπάρου μου.

Δεσμεύομαι ότι, μόνον ένας κουμπάρος μου εκατάλαβε το, ότι εσφύριζα τον της γυναίκα του αλλά τέλος πάντων τα εν οίκω μη εν … Δήμο.

Δεσμεύομαι, ότι η γυναίκα μου δεν έσσιει τζιέρατα. Όποιος αμφιβάλλει μπορεί να πασπατέψει την τζιεφαλούα της.

Δεσμεύομαι, ότι στις 15.7.1974 δεν ήθελα να τζιεράσω την γειτονιά επειδή επέθανεν ο Μακάριος.

Δεσμεύομαι, ότι στον πόλεμο δεν έκαμνα το τράφικ στα μετόπισθεν.

Δεσμεύομαι, ότι δεν είμαι Πούττος. Επολέμησα τζιαι γώ.

Δεσμεύομαι, ότι αν ζούσα το 1821 θα ήμουν τζιαι γώ στην Πρώτη Γραμμή με τους Εθνικιστές του Θ. Κολοκοτρώνη (για να τους κάμνω το «τράφικ») τζιαι όϊ με τους προσκυνημένους του άλλου Νενέκου.

Δεσμεύομαι, ότι τζιαι πριν το 2004 είχα μεγάλη περιουσία.

Δεσμεύομαι, ότι το 2004 δεν έφαα ούτε δολλάριο που την Unops σαν… Νίκος Αναστασιάδης.

Δεσμεύομαι, ότι δεν υπέγραψα ποτέ στην τράπεζα σαν Νίκος Χρυσάνθου.

Δεσμεύομαι, ότι δεν θα παραχωρήσω τα πετρέλαια της Κύπρου στην τουρκία, προκειμένου να αποσύρει το Μπαρμπαρόζ, για να επανεκκινήσουν οι συνομιλίες για το ξεπούλημα της Κύπρου.

Δεσμεύομαι, ότι επειδή είμαι καλός γνώστης της Ελληνικής Ιστορίας και της τουρκικής Ιστορίας, είναι για αυτό τον λόγο που θέλω Ομοσπονδία στην Κύπρο μεταξύ Ελλήνων και τούρκων, μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα έχει τίτλο «Η κουμέρα μου η ΣταχτοΠούττα».

Δεσμεύομαι, ότι η λύση μπορεί να είναι οδυνηρή (π.χ. όσον αφορά την Οικονομία και την Ασφάλεια των παιδιών σας, αλλά αυτό καθ’ αυτό το καβλί της Ομοσπονδίας, θα είναι ανώδυνο, τουλάχιστον για τον πρώην υπουργό μου των Οικονομικών, Μιχαλάκη Σαρρή, στον οποίο εμπιστεύτηκα σκόπιμα τις καταθέσεις σας για να τις κουρέψει και μελλοντικά θα του εμπιστευτώ και τον εγγονό μου Άντη, να τον πάρει στα κατεχόμενα για να του εξηγήσει τα μυστικά της επαναπροσέγγισης και την διαφορά της σφιχτής Ομοσπονδίας (που αρέσκει στον Δημήτρη Χριστόφια) που την χαλαρή Ομοσπονδία που αρέσκει εμένα. Ακόμα λλίον όμως να πήξει πρώτα ο νους (κ….) του.

Δεσμεύομαι, ότι επειδή εγώ εν είμαι όπως τον Μακάριο τζιαι επειδή εγώ κρατώ τες δεσμεύσεις μου, ότι δε θα υπάρξει νέο ’63.

Δεσμεύομαι ότι, οι τούρκοι Μουσουλμάνοι της Κύπρου δεν θα ξανασφάξουν Χριστιανούς στην Κύπρο, όπως σφάζουν σήμερα οι Μουσουλμάνοι τους Χριστιανούς στην Συρία, στο Ιράκ, στην Αίγυπτο… και όπως τους εξόντωσαν στην Μικράν Ασία.

Δεσμεύομαι ότι, προκειμένου να μην συγχύζεται ο Αττίλας, δεν υπάρχουν πλέον εποικοδομητικές ασάφειες.

Δεσμεύομαι ότι, ο Αττίλας δεν θα μπορέσει να αξιοποιήσει πλέον τα επεμβατικά δικαιώματα.

Δεσμεύομαι ότι, δεν διόρισα σκόπιμα τον Σαρρή για να σας φάει τις καταθέσεις και μετά να τον αντικαταστήσω.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

19.1.2015

 

Πάμε για τσάι στους «Καλογήρους»;

 

«Δεσμεύομαι…»

«Έρχεται η άνοιξη…»

Σε εκείνο το οικόπεδο φιλέτο που αγόρασε από το κοινωνικό παντοπωλείο

του «Χριστιανού» Αρχιεπισκόπου με τον ένα χιτώνα

θα προσφέρεται και συσσίτιο στους πεινασμένους

ή τουλάχιστον τσάι στους Αγανακτισμένους;

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040