14/11/16



«I Ηave a Dream»

Martin Luther King

Δεύτερο


Είμαι σίγουρος ότι Ιδεολόγοι – Οραματιστές, όπως ο Αγωνιστής των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, είναι αδύνατο να έχουν ένα μόνο όραμα. Όσοι Αγωνίζoμαι για μια καλύτερη κοινωνία, για μιαν Ελεύθερη Πατρίδα… για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα… έχουν αρκετά οράματα. Ένα όμως ήταν το σημαντικώτερο της ζωής του. Το όνειρο – Όραμα του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ θεωρητικά τουλάχιστον έγινε στις ΗΠΑ πραγματικότητα. Δεν είναι πλέον τόσο εύκολο π.χ. για έναν λευκόν να σηκώσει έναν μαύρον από την θέση του στο λεωφορείο για να καθήσει εκείνος επειδή είναι λευκός. Έχω και εγώ «Έναν» Όραμα. Το κατοχυρωμένο από Διεθνείς Συμβάσεις Ιερό Δικαίωμα των γηγενών για Αυτοδιάθεση να γίνει σεβαστό και για τον δικό μου λαό. Δύσκολο όμως σήμερα με τέτοιο λαό σκόπιμα και μεθοδικά Έκφυλο –Εκφυλισμένον. Και ακόμα δυσκολότερο όταν αυτού του λαού ηγούνται εντολοδόχοι ξένων πρεσβειών, όργανα του αγγλικού, του αμερικανικού και του τουρκικού Ιμπεριαλισμού.


Έχω όμως και άλλα Οράματα, εφικτά ακόμα και σήμερα. Όπως π.χ. να δω την Κύπρο καθαρή από εμπόρους ναρκωτικών που δηλητηριάζουν την νεολαία.


Έχω «Έναν» Όραμα… σαν τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ

Αγωνιστή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

το οποίο όμως είναι δύσκολο με έτσι λαό να πραγματοποιηθεί.

Έχω όμως και άλλα, πολλά Οράματα, όπως σίγουρα και Εκείνος

που μπορούν να πραγματοποιηθούν όπως σήμερα στις Φιλιππίνες…


 Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040