16/11/16


3.11.2016

 

Ο Νίκος Αναστασιάδης ευνοεί την δολοφονία μου

 

Πολέμησα τον Νίκο Αναστασιάδη όσο κανένας άλλος άνθρωπος στον κόσμο. Κατέθεσα ένσταση στην υποψηφιότητά του, ενώ απεκάλυψα ότι διέλυσε την οικογένεια του κουμπάρου του για το πουττί της κουμέρας (μυρωτικής του μάλιστα κουμέρας).

 

«Δημοκρατία» είναι το σύστημα στο οποίο η Κυβέρνηση ή Ψευδοκυβέρνηση ηγούνται της Μαφίας. Η Μαφία π.χ. είναι Κράτος εν κράτει  ακόμα και στην Αστυνομία της«Κυπριακής» «Δημοκρατίας». Θυμάστε την πρόσφατη υπόθεση Καλοψιδιώτη; Ο δε «Δημοκρατικός Συναγερμός»  είναι το απολύτως ελεγχόμενο (σε επίπεδο ηγεσίας) από τους Μασόνους κόμμα (Φατρία– Συμμορία) του οποίου η ηγεσία, όπως αποδείχθηκε το 2004, υπακούωντας στα υπερατλαντικά αφεντικά της, θέλει να παραδώσει (κοτσσιανιάσει) την Κύπρο στον Αττίλα, για αυτό όσοι διαφωνούν και προβληματίζουν και άλλους πρέπει να εξοντωθούν.

 

Παρακολουθείστε κάποια γεγονότα και κρίνετε εσείς, κατά πόσον ο υπεύθυνος του Τ.Α.Ε (Τμήμα Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων) Λεμεσού Σωτηριάδης, είναι Τίμιος Αστυνομικός ή Διεφθαρμένος. Μετά την απόπειρα δολοφονίας που έγινε σε βάρος μου με ρόπαλο στις 25.5.2016 αστυνομικοί ήρθαν στο νοσοκομείο και μου πήραν κατάθεση. Όταν τελειώσαμε ο αστυνομικός με ρώτησε εάν έχω να προσθέσω οτιδήποτε, του είπα ναι, ότι ο έμπορος ναρκωτικών (Αναιμικός) που δρα στην περιοχή μου, λίγο καιρό πριν προσπάθησε να εμβολίσει το αυτοκίνητο μου με το αυτοκίνητο του. Ο αστυνομικός μου απάντησε ως εξής: «Επειδή απόψε γράψαμε πολλά θα ρθουμε αύριο να μας δώσεις συμπληρωματική κατάθεση». Ακόμα θα έρθουν! Γιατί άραγε; Ζήτησα δύο φορές από το ΤΑΕ Λεμεσού, την πρώτη φορά από τον ίδιο τον Σωτηριάδη να μου στείλουν τον σκιτσογράφο της Αστυνομίας για να περιγράψω τους δράστες. Και τις δύο φορές μου είπαν ότι είναι με άδεια και ότι θα μου τον έστελλαν την επόμενη ημέρα. Ακόμα θα μου τον στείλουν; Γιατί άραγε;  Ζήτησα από τον Σωτηριάδη να μου στείλει το λεύκωμα με τα κακοποιά στοιχεία μήπως και αναγνωρίσω τους δράστες. Στην αρχή μου είπε ότι αυτά είναι προσωπικά δεδομένα, εξάλλου συνέχισε «δεν τα έχουμε πλέον σε λευκώματα αλλά σε ηλεκτρονική μορφή, τι θέλεις να πιάσω τα κομπιούτερ μου και να έρθω στο νοσοκομείο;» Όχι του απάντησα «να φέρεις ένα USB (ενιαίο σειριακό διαύλο) και θα φέρω εγώ υπολογιστή». «Γίνε πρώτα καλά γιατρέ», μου είπε «και ύστερα έλα κάτω να τα πούμε». Γιατί άραγε; Ο ιατροδικαστής Πανίκος Σταυριανός με ρώτησε κατά πόσο έστειλε και η Αστυνομία δικό της ιατροδικαστή να με εξετάσει. «Όχι» του απάντησα. «Να τους καταγγείλεις» μου είπε, «έπρεπε να στείλουν». Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζω τι συμπέρασμα έβγαλε ο καθένας από εσάς, για μένα όμως είναι ξεκάθαρο ότι ο υπεύθυνος του ΤΑΕ (Τμήματος Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων) Λεμεσού Σωτηριάδης είναι ένας Επίορκος και Διεφθαρμένος Αστυνομικός (και θα του το πω και κατά πρόσωπο στο Δικαστήριο εάν με προσαγάγει) ο οποίος είτε συνεργάζεται με εμπόρους ναρκωτικών, είτε εκτελούσε εντολές προϊσταμένων του ή πολιτικών για να συγκαλύψει την απόπειρα Δολοφονίας που έγινε σε βάρος μου. Είναι πολλές οι σκόπιμες παραλείψεις αυτών που ανέλαβαν να εξιχνιάσουν την απόπειρα δολοφονίας που έγινε σε βάρος μου... Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η Αστυνομία της «Κυπριακής» «Δημοκρατίας», τόσα χρόνια καλύπτει και τους τραμπουκισμούς που γίνονται σε βάρος μου και τους τραμπούκους. «Σκοπός τους είναι να σε πελλάνουν» μου είπε ο Αστυνομικός Διευθυντής Λεμεσού την δεύτερη φορά που τον επισκέφθηκα στο γραφείο του κάτι το οποίο παραδέχθηκε ξεκάθαρα και ο Τραμπούκος του ΕΛΑΜ στον οποίο οι συναγερμικοί σκόπιμα έδωσαν την διαχείριση της «ΣΕΚ Αγίου Αθανασίου» για κάποιο διάστημα... Στις 14.6.2016 ζήτησα από τον δικηγόρο Παναγιώτη Κλεοβούλου να κάνει καταγγελία εκ μέρους μου στην Αστυνομία ότι κάποιος (ο αδελφός του Αναιμικού ο οποίος καταδικάστηκε για υπόθεση ναρκωτικών) χρησιμοποιώντας σαν ορμητήριο του την χαρτοπαικτική λέσχη  της συναγερμικής φατρίας σταματά με την μηχανή του, χωρίς αριθμούς εγγραφής, έξω από το σπίτι μου, παλάρει την μηχανή και στην συνέχεια ανεβαίνει στον σύλλογο. Ο δικηγόρος Παναγιώτης Κλεοβούλου μου είπε ότι θα ενημερώσει το CID (ΤΑΕ). Από το ΤΑΕ του απάντησε κάποιος Περικλέους ως εξής: «Δεν μπορούμε να επέμβουμε για οχληρία να ειδοποιήσετε την Γερμασόγεια». Ο δικηγόρος του απάντησε ότι ίσως δεν είναι απλώς οχληρία και ότι ίσως έχει σχέση με την υπόθεση που διερευνά το ΤΑΕ»  για την οποία ο ιατροδικαστής Πανίκος Σταυριανός αφού με εξέτασε μου είπε: «Για μένα είναι ξεκάθαρη απόπειρα δολοφονίας, ζεις από θαύμα». Ο δικηγόρος Παναγιώτης  Κλεοβούλου είπε επίσης στον αστυνομικό του ΤΑΕ τα εξής: « Δεν αφήνετε περιθώρια του Χάρη, τι θέλετε, να πιάσει ένα πολυβόλο και να καθαρίσει; ...». «Ναι αυτό θέλουν» απάντησα εγώ από την άλλη γραμμή «για να με εξουδετερώσουν πολιτικά».

 

Ούτε ισονομία υπάρχει, ούτε ισοπολιτεία σε αυτή την Ψευδοδημοκρατία. Εάν τηλεφωνούσε στην Αστυνομία π.χ. η Άντρη Αναστασιάδη για να καταγγείλει όχι κακόβουλες ζημιές αλλά απλή οχληρία θα έτρεχαν με την γλώσσα μιαν πιθαμή έξω για να βρουν τον δράστη. Ούτε Ισονομία υπάρχει, ούτε Ισοπολιτεία. Φορολογείται ο λαός για να έχουμε Αστυνομία να εξυπηρετεί τους κοινωνικά ισχυρούς.

 

Οι Διεφθαρμένοι αστυνομικοί θα έπρεπε να διώκονται και να εκδιώκονται από την Δημόσια Υπηρεσία και μάλιστα χωρίς αποζημιώσεις. Ποιος θα τους διώξει όμως, εφόσον οι περισσότεροι όσο ανεβαίνουν στην ιεραρχία τόσο πιο Διεφθαρμένοι γίνονται. Στις 30.6.2016 ή 1.7.2016 ακόμα και ο  Αρχηγός της Αστυνομίας, παραδέχτηκε ότι υπάρχει διαφθορά στην Αστυνομία και κατήγγειλε το πολιτικοκοινωνικό κατεστημένο. Ρε Ιωνά εν τζαιν εσένα που εννοεί ένενι; Εσύ είσαι Αδιάφθορος. Ούτε 1,8 δισ. συνέκλεψες, ούτε 6 δις. ούτε συνεργάζεσαι με τον Αττίλα όπως ισχυρίστηκες χθες… Παγαποττούθκια. Βέρκες Ξιμαρισμένες. Ούτε ξέρεις οτιδήποτε για τούτους που με τις πλάτες της Αστυνομίας προσπάθησαν να με σκοτώσουν προς όφελος του Νίκου Αναστασιάδη και του Ομοσπονδιακού Ξεπουλήματος της Κύπρου. Αυτό που κανένας πολίτης δεν πρέπει να ξεχνά είναι ότι ο «υπουργός»  του Οργανωμένου Εγκλήματος και Προστάτης των Βαρώνων ναρκωτικών και γενικά των αρχηγών του υποκόσμου Ιωνάς Νικολάου, ήταν ένας από τους πενηνταέξι (56) ποικιλόχρωμους Κλεφτοβουλευτές οι οποίοι κατέστρεψαν την Κυπριακή Οικονομία ψηφίζωντας υπέρ της κλοπής των 1,8 δισ. (1.800.000.0000 άλλοσπως χίλια οκτακόσια εκατομμύρια) ευρώ συν 6 δισ. (6.000.000.000 άλλοσπως έξι χιλιάδες εκατομμύρια ευρώ) τα οποία κλάπηκαν από τον Λαό και προσφέρθηκαν σε τράπεζες και τραπεζίτες που διαγράφουν τα κομματικά και τα προσωπικά χρέη πολιτικών.

 

Το Διεφθαρμένο Καθεστώς του Νίκου Αναστασιάδη δεν καλύπτει απλώς τον φονιά του Μαρί Χριστόφια (προκειμένου να μην του δημιουργήσει το ΑΚΕΛ κίνημα Αγανακτισμένων) αλλά καλύπτει και τους εμπόρους και τους Βαρώνους (αστυνομικούς και πολιτικούς) των ναρκωτικών. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Αστυνομία της «Κυπριακής» «Δημοκρατίας» βρίσκεται πίσω από πολιτικά εγκλήματα ή τα καλύπτει...

 

Κάποια πολιτικά εγκλήματα με την υπογραφή της Αστυνομίας της «Κυπριακής» «Δημοκρατίας»

 

Εσείς πιστεύετε ότι ο Νίκος Αναστασιάδης τυχαία βόλεψε τον Κυριάκο Κενεβέζο σαν «πρέσβη» της «Κυπριακής» «Δημοκρατίας» στην Αθήνα; Ο Κυριάκος και ο Νίκος είναι πατρικοί φίλοι. Η αείμνηστη Ελένη Παντελίδου για δεκαετίες και μέχρι τις τελευταίες ημέρες της ζωής της κατηγορούσε τον πατέρα του Κυριάκου Κενεβέζου και τον πατέρα του Νίκου Αναστασιάδη, ότι ο μεν Κενεβέζος δολοφόνησε τον γιο της Αγωνιστή της ΕΟΚΑ Ανδρέα Παντελίδη, ο δε Χρύσανθος Αναστασιάδης κάλυψε το Έγκλημα κατόπιν εντολών του αφεντικού του Πολύκαρπου Γιωρκάτζιη. Η παιδονόμος Ρίτσα Κουτσούδη είδε τον Χρύσανθο Αναστασιάδη να σηκώνει τον Ανδρέα Παντελίδη «τζιαι να τον πετάσσει» μέσα στον λαντ ροβερ της Αστυνομίας οπόταν δεν άντεξε και του φώναξε «Σιγα τζιαν εν ζωντανός εσκότωσες τον». Τις καταγγελίες της Ελένης Παντελίδου κατά του Χρύσανθου Αναστασιάδη και του πατέρα Κενεβέζου τις γνωρίζουν από πρώτο χέρι πολλοί δημοσιογράφοι, ο δε δημοσιογράφος Πάμπος Μυτίδης μου είπε ότι κινηματογράφησε την Ελένη Παντελίδου να τα εξιστορεί κατόπιν εντολής του καναλάρχη Λουκή Παπαφιλίππου ο οποίος είχεν επίσης πέσει θύμα ξυλοδαρμού εκείνη την εποχή.

 

Ο Μακάριος κάποτε, εκτελώντας χρέη ψυχιάτρου έδωσε εντολή να μεταφέρουν την Ελένη Παντελίδου στο ψυχιατρείο Αθαλάσσας επειδή διανοήθηκε να σταθεί μπροστά του με μια πινακίδα στην οποία έγραφε ότι ζητούσε να βρεθούν οι δολοφόνοι του γιου της.

 

Της δολοφονίας του Ανδρέα Παντελίδη προηγήθηκε η δολοφονία των Αγωνιστών της ΕΟΚΑ Νεοκλή και Νούρου, τους οποίους δολοφόνησε αστυνομικός μετά από συνάντηση – παγίδα που τους έστησε το αφεντικό του Χρύσανθου Αναστασιάδη (πατέρα του Νίκου Αναστασιάδη), ο Πολύκαρπος Γιωρκάτζιης.

 

 

 Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040