6/12/15


7.12.2015

 

Η ταυτότητα του Καραγκιόζη

 

Κωνσταντινούπολη

γύρω στο 1450.

Ο Αττίλας προ των πυλών.

Από μέσα συζητούν «περί φύσεως των Αγγέλων».

Κύπρος

γύρω στο 2010.

Ο Αττίλας εντός των πυλών.

Μεγάλη συζήτηση στα Μ.Μ.Ε.

Να ‘ναι τάχα ο Καραγκιόζης Έλληνας ή τούρκος;

Ούτε Έλληνας ούτε τούρκος.

Ρωμιός*

Ορθόδοξος Χριστιανός

βαφτισμένος, μυρωμένος

όπως όλοι αυτοί που κατάστρεψαν την Οικονομία και όχι μόνο… σε Κύπρο και υπόλοιπη Ελλάδα.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040

 

Σημ.*: «Πλούτο σαν και αυτό της Κωνσταντινούπολης δε συναντά κανείς πουθενά στον κόσμο…

 

Αγοράζουν πολεμιστές από όλα τα μέρη του κόσμου, τους οποίους αποκαλούν Λοαζίμ (ξένους, βαρβάρους) και τους χρησιμοποιούν στον πόλεμο εναντίον του σουλτάνου Μασούντ, βασιλιά των Τογαρμίμ (Ταργκεμά), όπως ονομάζονται οι Τούρκοι. Αυτό γίνεται, επειδή οι ντόπιοι δεν είναι εμπειροπόλεμοι και μοιάζουν με γυναίκες, που δεν έχουν δύναμη να πολεμούν».

«ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ 1159-1173», σελ. 66, ΒΕΝΙΑΜΙΝ ΕΚ ΤΟΥΔΕΛΗΣ, εκδώσεις «ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ».

 

7.12.2015

 

Ο μπούτσος του Καραγκιόζη

 

Είμαι εγώ ο Καραγκιόζης* και ας ασπρίσαν τα μαλλιά μου

θα εκλέξω τον Νενέκο να γεμίσει η κοιλιά μου.

Το Αφεντικό μας είναι μέγας Καραγκιοζοπαίκτης

όταν εκλογές ζυγώνουν μόνο στόμα και τα χέρια μας φιμώνει.

Σαν εκλέξει τον Νενέκο πίσω απ’ τον μπερτέ πηγαίνει

και τον μπούτσο μου σηκώνει να γαμήσω τον Προδότη

λέγοντας μου όρμα πάλιν λέοντα μου Καραγκιόζη…

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 99017040

 

Σημ.*: Και το τραγουδάκι αυτό, παρόλο που πιάνει πολλούς, (σχεδόν όλους τους μισθοφόρους κονδυλοφόρους) το έγραψα για τον δημοσιογράφο Λάζαρο Μαύρο (από αυτόν είχα περισσότερες Απαιτήσεις) ο οποίος τελικά δυστυχώς παρά τις επίμονες προσπάθειες μου να κεντήσω το φιλότιμο του, ξαναπουλήθηκε όπως το 1998 όταν τότε τρεις μήνες πριν τις εκλογές έφυγε με τρίμηνη άδεια, προκειμένου να κάνει πλάτες στον Προδότη Γλαύκο Κληρίδη, ο οποίος σας υποσχέθηκε… S-300… και μας «ετοίμασε» τελικά το Προδοτικό σχέδιο Λονδίνου – CIA – Ερτογάν («Ανάν»). Αυτή την φορά ο Λάζαρος Μαύρος δεν έφυγε από την Κύπρο, παρέμεινε, αλλά πριν τις εκλογές έγραφε χλιαρά κείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά που έγραφε προηγουμένως για χρόνια κατά του Νίκου Αναστασιάδη, κάνοντας ουσιαστικά πλάτες στον οδοιπόρο στα Σούσα Ανανοκλήν.

 

Από το υπό έκδοση βιβλίο μου: «Διατάξτε κύριε Χατζημπερλουσκόνι» και την παρένθετη ποιητική συλλογή «Του Μαύρου Ανέμου». Δεύτερο τομίδιο: «Δημοκρατία», Βαρώνοι του Τύπου και οι Λακέδες τους.