3/12/14


4.12.2014

 

Απαγορευμένη ποιητική συλλογή

 

Εξεδόθηκε και κυκλοφορεί, αλλά μόνο από χέρι σε χέρι, το νέο απαγορευμένο βιβλίο (ποιητική συλλογή) του Χάρη Αριστείδου, με τίτλο: «Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΖΙΑΙ ΤΟ ΠΟΥΤΤΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΕΡΑΣ».

 

Τα υπόλοιπα απαγορευμένα βιβλία του Χάρη Αριστείδου μπορείτε να τα διαβάσετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Όπως κάθεστε μπροστά στην οθόνη, στην στήλη στα αριστερά σας «ΒΙΒΛΙΑ ΧΑΡΗ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ PDF».

 

Στα περίπτερα μπορείτε να βρείτε την Αντιομοσπονδιακή ποιητική συλλογή του Χάρη Αριστείδου «Με λένε Κασσάνδρα»

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΖΙΑΙ ΤΟ ΠΟΥΤΤΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΕΡΑΣ

 

Η ποίηση στα χρόνια της χοΛέρας

ο Διάβολος τζιαι το πουττί της κουμέρας

υπό Βασίλη Μιχαηλίδη Εθνικιστή Εθνικού Ποιητή

και Χάρη Αριστείδου Έλληνα Υπερεθνικιστή

 

«Και τι χρειάζονται οι ποιητές σε ένα μικρόψυχο κόσμο;»

Φρειδερίκος Χαίλντερλιγκ, Γερμανός Φιλέλληνας ποιητής

 

Αγιά Μαρίνα τζιαι τζιυρά παράτζιηλε του ΣατΑνά(ν)

να μεν ρίχνει τασάκια, να μεν πουλά Πατρίδα.

 

Το σχέδιο «Ανάν» ρε Σατανά είναι προδοCIA

είναι το Ξεπούλημα της Κύπρου στην τουρκία.

 

Οκτώβριος 2014, Θεσπρωτία

 

Μιχάλης: Χάρη, τι σημαίνει «το πουτί της κουμέρας»;

Χάρης: Το μουν(ν)ί της κουμπάρας Μιχάλη

Μιχάλης: Α χα χα χα

 

Μηλλωμένα ποιήματα, αυστηρώς ακατάλληλα για ανήλικους, Κρετίνους αλλά και ιδιαίτερα εκνευριστικά για Αφελληνισμένους Ρωμιούς Κωλοτρυπιδογλύφτες.

 

 


 

Η ποίηση στα χρόνια της χοΛέρας

 

Εάν δήλωνα τα πιο κάτω ποιήματα μου σαν σατιρικά, όχι μόνο θα μπορούσαν ίσως να κυκλοφορήσουν κανονικά στα περίπτερα… αλλά θα απέφευγα και τον κίνδυνο… της συκοφαντικής δυσφήμισης (ή λιβέλλου) κατά του προέδρου της «Δημοκρατίας». Σίγουρα στην ποιητική αυτή συλλογή υπάρχει και το σατιρικό* στοιχείο, όπως και το στοιχείο της υπερβολής. Δεν καταδέχομαι όμως να κρυφτώ πίσω από τις λέξεις για να αποφύγω τις συνέπειες είτε των νόμων τους, είτε των βολεμένων… Παρανόμων τους. τα ποιήματά μου αυτά είναι άκρως Αντικατοχικά (Αντικαθεστωτικά).

 

Σε μια Κατεχόμενη Πατρίδα, σε μια Διεφθαρμένη κοινωνία, χρεοκοπημένη Πνευματικά… και Οικονομικά, ο ποιητής έχει υποχρέωση να μην γράφει μόνο για δελφίνια… για λουλούδια… για περδικούλες και για περδικόστηθα κορίτσια, προσπαθώντας να αποστασιοποιηθεί από τα ουσιαστικά προβλήματα για να μην στενοχωρήσει κανένα και για να τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης από τους Πουλημένους, τους Σάπιους, τους Διεφθαρμένους και ακριβοπληρωμένους Τ.Τ. (Τίγκα Ττενεκέδες).

 

Σε μια Κατεχόμενη Πατρίδα, δεν είναι ποιητές οι βολεμένοι Φλώροι που συγκρούονται σε «χρυσοπράσινο φύλο» για μια… χρυσή ρόγα σταφύλι από το τρυγημένο Αμπέλι της Πατρίδας μου.

 

Ο ποιητής σε μια Κατεχόμενη Πατρίδα δεν πρέπει να θωπεύει ή να αφήνει απυρόβλητους τους κοινωνικά ισχυρούς, τους βολεμένους και τους Πουλημένους, αλλά να τους μαστιγώνει ανελέητα, ειδικά όταν ο ίδιος είναι Μπροστάρης και παίζει την ζωή του για χρόνια κορώνα γράμματα. Ποίηση σε μια Κατεχόμενη Πατρίδα σήμερα, σημαίνει, κάθε φορά που ξεκινάς την μηχανή του αυτοκινήτου σου να μην είσαι σίγουρος κατά πόσον θα κινηθεί μπροστά ή αν θα σηκωθεί ψηλά στον αέρα άμορφη μάζα από τους ποιητές του τουρκισμού και τους Νενέκους της Ομοσπονδίας.

 

Με εμπνέεις ρε γαμώ τα τασάκια σου

 

Άλλα ποιήματα μου ή τραγούδια, που αναφέρονται ή αγγίζουν τον Νίκο Αναστασιάδη, μπορείτε να βρείτε στα εξής βιβλία μου ή ποιητικές συλλογές μου «ΤΟΥΡΚΙΑ: ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ», «ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ», «ΤΟΥΡΚΟΨΥΧΟΙ ΚΑΙ ΑΛΕΞΙΤΟΥΡΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ», «ΕΤΣΙ ΣΦΑΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ… ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ… ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΟΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ», «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ», «Μέγιστη Ιδέα», «Αν αρνηθώ…», «Ε Ε ΕΡΧΟΝΤΑΙ», «Ο Χαιρέκακος Νίκος Αναστασιάδης», «ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗ», «Δίδυμα Καθάρματα», «Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ», «ΟΧΙ», «Επιχείρηση Κόκκινο Στιλέτο», «Μασονία μια Σατανική Θρησκεία», «Αυτοί κατέστρεψαν την Οικονομία της Κύπρου, για να μπορέσουν να τσιμεντώσουν την ΠροδοCIA του 2004 με διαφορετικό όνομα», «Με λένε Κασσάνδρα», «Ο Εκλεκτός της Μασονίας Απατεώνας Νίκος Αναστασιάδης».

 

Εάν είμαι καλά, θα εκδώσω και κάποιες άλλες ποιητικές συλλογές μου, όπως τα Ελλαδολατρικά μου, τα Φυσιολατρικά μου, τα Ενωτικά μου, τα Επαναστατικά μου, τα Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά μου, τα Αντιτουρκικά μου, τα Αντιομοσπονδιακά μου, τα Αντισταλινικά μου, τα τραγούδια («μοιρολόγια») της Χρεοκοπίας, τα Αντικυνοβουλευτικά μου, (ή τα κατά των ποικιλόχρωμων Λαμόγιων και των Φατριών τους), τα Αντικαθεστωτικά (Αντιζυριχικά) μου, τα Αντισιωνιστικά μου, τα Παιδικά μου (φυσιολατρικά και όχι μόνο για μικρά παιδιά, όπως το Αντινανουρητό…) και διάφορα άλλα. Όσα εκδώσω, δεν θα τα εκδώσω οπωσδήποτε με την προαναφερθείσα σειρά ή την προαναφερθείσα ονομασία της ποιητικής συλλογής. 

 

 

Σημ.*: Κάποια ποιήματα μου σε αυτή την ποιητική συλλογή είναι μηλλωμένα, ωχριούν όμως μπροστά σε αυτά που «έψαλλε» ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος ο Β΄ όταν ήταν Μητροπολίτης Πάφου, κατά του εν Χριστώ αδελφού του, Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου, προκειμένου να τον εξοντώσει και να γίνει ο ίδιος Αρχιεπίσκοπος.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040