17/12/14


17.12.2014

 

Σατανικόν Θράσος

 

Αρχιεπίσκοπος Κύπρου «Χρυσόστομος» (Βρωμόστομος*) ο Β΄

συνεργάζεται με τον ΣατΑνάν Ανανστασιάδη

και φωνάζει για λογαριασμό των Αθώων Βρεφών

«Απετάξω τον Σατανάν» !

Πού τον βρήκαν τον Σατανάν τα Αθώα Βρέφη βρε Σατανεμένοι;

Τον Σατανάν τον κουβαλάτε μέσα στα Σατανικά σας μυαλά.

 

Σημ.*: Αυτός ο Παλιάνθρωπος, θλιβερόν προϊόν της Μείζωνος Ληστρικής Συνόδου του Επίορκου της Φανερωμένης, όταν ήταν Μητροπολίτης Πάφου, προκειμένου να μπορέσει να αναρριχηθεί στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο, κατηγορούσε τον σημερινό Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο ότι είναι Πούστης. Όταν τελικά κατόρθωσε να γίνει Αρχιεπίσκοπος, αντί να τον καθαιρέσει, συλλειτουργεί με αυτόν. Εάν τελικά βεβαιώθηκε, ότι ο Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος δεν είναι κίναιδος θα έπρεπε να ζητήσει δημοσίως συγνώμη και από αυτόν, που τον διέσυρε για μήνες, αλλά και από τον λαό τον οποίο σκανδάλισε .

 

Το περίεργο είναι, πως αυτό το χριστεπώνυμο ποίμνιο, το οποίο κατακρεούργησε μεληδόν την Μέγιστη Φιλόσοφο και μαθηματικό Υπατία, ενώ μόλις πριν λίγα χρόνια ρυμούλκησε βυτιοφόρο γεμάτο με εύφλεκτη ύλη για να κάψει ζωντανό τον προηγούμενο ποιμένα του, Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο τον Α΄, ο οποίος αναφερόμενος στο χριστεπώνυμο ποίμνιο του (το οποίο υποστήριζε τον Αρχιμανδρίτη Παγκράτιο) είπε: «Φαίνεται έσσιει πολλούς Μοδινούς», ανέχθηκε τον τότε Μητροπολίτη Πάφου και σημερινό Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο τον Β΄ να κατηγορεί σαν πούστη τον σημερινό Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο, αυτή την ασκητική και αγιωτέρα μορφή της Ορθοδοξίας, φυσικά μετά τον Επίορκο Αρχιεπίσκοπο Μακάριο τον Γ΄.

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

 

17.12.2014

 

Ο Θεός που τους έσμιξε

 

«Αφιερωμένο» στον Πρόεδρο της «Κυπριακής» «Δημοκρατίας» Νίκο Αναστασιάδη και τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου «Χρυσόστομο» (Βρωμόστομο) τον Β΄

 

Έτους δαμαί, δαμαί τζιαι δέτε τους τζι’ αν έχουν τζιαι αΐπιν πέτε το

το μήλο πέφτει κάτω που την μηλιάν τζι’ ο Κότσιρος πάνω στην Κοπριάν

τζι’ οι Όρθνιθες μεσ’ την αυλήν βουρούν να κουκκουφήσουν λλίον πολεμούν.

Ήντα Θεός, Θεός τους έσμιξε, τον Κλιάρον τζιαι τον Αλουπόν στην Μάντραν;

Ο Ύψιστος τζιαι υπέρτατος Θεός ο Μαμμωνάς που κυβερνά τα πάντα

Ποντίτζιες με κουστούμια τζιαι με ράσα που τρώσιν την Γλυτζειάν μου την Ελλάδα

Ποντίτζιες με κουστούμια τζιαι με ράσα που τρώσιν την Πατρίδα μου Ελλάδα

Αγόρασεν οικόπεδον λαλεί που το κοινωνικόν παντοπουλείον

αν θέλουν τζι’ άλλοι να γοράσουσιν έσσιει πολλά ο Άγιος της Κύπρου.

Ήντα βαθύ λαρύγγι έχουσιν ο Άγιος τζι’ ο Όσιος της Κύπρου !

«Λαιμός» τζιαι «λάρυγγας» τζιαι «λάφυρα» έχουν κοινή για ρίζα το «λαφύσσω»

καταβροχθίζουν καταπίννουσιν τζιαι την Πατρίδαν θέλουν να πουλήσουν

Ομοσπονδία να μας κάμουσιν, στον θκιάολον τζι’ ας μεν έρτουσιν πίσω.

Ήντα Θεός, Θεός τους έσμιξε τον Κλιάρον τζιαι τον Αλουπόν στην Μάντραν

τζιαι λίμπισαν τζιαι οι θκυο μεσ το Μαντρί τζαι κουτουλλούν τζιαι ακκάνου σε Ελλάδα;

Εν άφησαν αρνούι τρυφερό να μεν το ποϊκλώσαν τζιαι οι θκυο

εν άφησαν αρνούι τρυφερό, πέρκη σταθεί τους στο λαιμό η βάκλα.

Εβάλαν τον Σαρρήν για «υπουργόν» το κούρεμαν να κάμει το χοντρόν

«Η μέρα η καλή που το πρωί, φαίνεται» μας είπεν ο Ρασσπούτιν

έβαλαν τον Σαρρήν για «υπουργόν» το κούρεμαν να κάμει το ψιλόν

να φάσιν τα λεφτά της «ΛΑΪΚΗΣ» να πάει ομπροστά η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ»

εβάλαν τον Σαρρήν για «υπουργόν» που έπαιζε με τούρκους τον γιατρόν.

Ήντα θεός, θεός τους έσμιξεν τον Κλιάρον τζιαι τον Αλουπόν στην Μάντραν;

Τ’ αρνούθκια να βατεύκει ο Αλουπός τζιαι να κωλοβυζάνουν τες κουέλλες;

Ήντα τραούδι άλλο να τους πω; Τον σσιήστον που τους έβκαλεν λαλώ τους.

Ο πάλλουκος του πάλλουκου φακκά, Ξιμαρισμένες βέρκες τζιαι οι θκυο.

Ο Κλόκκαρος του άλλου Κλόκκαρου, τα μάθκια τα Λερά εν του τα φκάλλει

αΐννει τον ψοφίμια να σκοπά, να κάμνει κρα τζιαι πίσω του να λάμνει.

Πατρίδα Μου Πατρίδα μου Γλυτζειά, ήντα Κατάραν εν μπου σου ‘χουν βάλει;

Τι έπαθεν η Κύπριδα με μας τζιαι το καλόν μας εν θέλει να κάμει;

Αντί για Λέοντες Πατρίδα Μου, σε κυβερνούν Κοράκια Βρωμερά

στα δύσκολα τα γρόνια της τουρτζιάς σε κυβερνούν Κοράκια Βρωμερά.

Τζι’ αν έκλεψαν τον πλούτο σου Χτηνά, Πατρίδα Μου θ’ αναστηθείς ξανά

τζι αν έκλεψαν τον πλούτο σου Χτηνά, Ελλάδα Μου θ’ αναστηθείς ξανά.

 

Μπορεί να τραγουδηθεί με την Εξαιρετική μουσική που έγραψε ο Αχιλλέας Λυμπουρίδης για το Εξαιρετικό τραγούδι του Κώστα Μόντη «Δροσούλα».

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

 

17.12.2014

 

Γαλανόλευκος Ναυπηγός σε Ουράνιον Δώμα

 

Πάτησα ρίγανη με τ’ αυτοκίνητο και η μυρωδιά της απλώθει παντού

πατώ το χώμα σου Μάνα Ελλάδα Μου και συ μεθάς τον δικό μου τον νου.

Ακροθιγώς σε φιλώ Μάνα Ελλάδα Μου και η Ψυχή σου φωτίζει τον νου

πηγαίνω δέκα με τ’ αυτοκίνητο μα εκατό οι στροφές του μυαλού.

Να ‘ξερες Μάνα μου, να ‘ξερες Μάνα μου πόσο πολύ σ’ Αγαπώ

Να ‘ξερες Μάνα μου, να ‘ξερες Μάνα Μου πόσο πολύ σε Ποθώ.

Μάνα Ελλάδα του Οράματος όνειρο, Μάνα Ελλάδα που τόσο Αγαπώ

Μάνα Ελλάδα του Οράματος όνειρο τους Εφιάλτες εγώ πολεμώ.

Όσο το Όραμα μέσα στα δώματα βρίσκεται αυτά της Ψυχής

τότε Μανούλα Μου, Μάνα Ελλάδα Μου, η Κόρη θα λυτρωθεί.

Όσο το Όραμα μέσα στα δώματα βρίσκεται αυτά της Ψυχής

τότε Μανούλα Μου, Μάνα Ελλάδα Μου, θα ‘ρθει μια μέρα η νίκη στο νησί.

Όσο το Όραμα μέσα στα δώματα βρίσκεται αυτά της Ψυχής

τότε Μανούλα Μου, Μάνα Ελλάδα Μου, θα φέξει το φως της Αυγής.

Όσο το Όραμα μέσα στα δώματα υπάρχει έστω και μίας ψυχής

τότε το Όραμα το Γαλανόλευκο στην Κύπρο θ’ αναστηθεί

Όσο το Όραμα σε τέφρα Αθανάτων κρατιέται Γρηγόρη ζεστό

τότε μια μέρα Τρισένδοξος Φοίνικας θα έρθει ξανά Τιμωρός…

 

Μπορεί να τραγουδηθεί στην μουσική του τραγουδιού «ένα καράβι» (παλιό σαπιοκάραβο)

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040