11/12/14


11.12.2014

 

Περαστικά σου… Κύπρος Μου

 

Φεβρουάριος 2013 Δεκέμβριος 2014, η πιο μεγάλη «Άνοιξη»… της Οικονομίας !

Τον Δεκέμβριο αναχώρησε η «Άνοιξη» για να φτιάξει τις βαλβίδες της στην Αμερική

και μείναμε στα κρύα του Χειμώνα.

Όλη η Κύπρος, χορτάτοι και πεινασμένοι, κλαίνε που μείνανε χωρίς ηγέτη.

 

- Λύκε Νίκε είσαι εδώ;

- Φτιάχνω τις βαλβίδες μου στο εξωτερικό.

- Σαν έρκεσαι, φέρε τζιαι καμιά βαλβίδα που την CIA, πέρκη τζιαι φκει τζιαι η Οικονομία που τον αναπνευστήρα.

Λύκε Νίκε, όλες οι Κοκκινοσκουφίτσες, οι σταχτοΠούττες κουμέρες και οι Φοίνικες

σου εύχονται να γίνεις σύντομα καλά

για να πουλήσεις την Κύπρο και να επανεκκινήσει η Οικονομία.

Και εγώ επιμένω Ελληνικά

Νίκος Ανάν Ανά(ν)θεμα

επαναλαμβάνοντας τις χριστιανικές Κατάρες του στρατηγού Μακρυγιάννη

Να γκαρίξεις, να βουΐξεις και στον Κάγη.

 

Είδες κοπάδι χωρίς τον σκύλλο του; Είδες κοπάδι χωρίς βοσκό;

Μπορεί τα πρόβατα να ενοχλούνται μα έτσι δουλεύει το καθεστώς.

Όταν οι λύκοι κοντά ζυγώσουν τότε τα πρόβατα σκυλλιά ζητούν

όταν οι σκύλλοι είναι φευγάτοι τότε οι λύκοι πάντα νικούν.

Αν ο βοσκός δεν προνοήσει σκυλλιά να έχει μες το μαντρί

τότε μια μέρα αντί για πρόβατα λύκους χορτάτους θα βρει εκεί.

Αν ο βοσκός είναι Προδότης αλίμονο σου Ελλάδα Μου

αλίμονο σου Ελλάδα Κύπρος, αλίμονο σου Αιγαίο Μου.

Αν ο βοσκός είναι Προδότης αλίμονο σου Ελλάδα Μου

Τυραννοκτόνος θα γίνω τότε να σε λυτρώσω Αγάπη Μου

Τυραννοκτόνος θα γίνω τότε να σε λυτρώσω Πατρίδα Μου

Τυραννοκτόνος θα γίνω τότε να σε λυτρώσω Μάνα Μου.

Αν ο βοσκός είναι Προδότης, Καταραμένα Πρόβατα

να το θυμάστε θα ρθει μια μέρα εσάς να βρούνε τα κρίματα

που για το χόρτο Πατρίδες πουλάτε, Πατρίδες πουλάτε πανάθεμα σας

που για το χόρτο Πατρίδες πουλάτε, ψηφίζωντας Καθάρματα.

Αν ο βοσκός είναι Προδότης, Καταραμένα Πρόβατα

να το θυμάστε, εσείς μια μέρα, πως θα πνιγείτε στο αίμα σας.

 

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040