2/3/15


 

2.3.2015

 

Εργάτες Λευτεριάς

 

Στο Κουρδιστάν ένα παιδί ρωτάει τάχα που ‘ναι ο πατέρας

κ’ η Μάνα του περήφανα λαλεί σ’ ένα λευκό κελλί πέρα στα ξένα.

Στο Κουρδιστάν ένα παιδί ρωτάει τώρα που ‘ναι ο πατέρας.

Αντάρτης στα ψηλά μας τα βουνά εργάζεται να φέρει Λευτεριά.

Στο Κουρδιστάν ένα παιδί μέρα με την μέρα μεγαλώνει

να μοιάσει στον πατέρα Λαχταρά, στο Κουρδιστάν να φέρει Λευτεριά.

Στο Κουρδιστάν ένα παιδί κατέβασε την τουρκική σημαία

θα ‘ρθει μέρα που στο Κουρδιστάν για πάντα θα χαθεί η τουρκική.

Στο Κουρδιστάν κάποια παιδιά σηκώνουνε την Κουρδική Σημαία

για την Πατρίδα θα ‘ρθει Λευτεριά όταν γεννούν Μάνες τέτοια παιδιά.

Όταν γεννούν Μάνες τέτοια παιδιά για την Πατρίδα θα ‘ρθει Λευτεριά.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά τραγούδια και ποιήματα.

 

2.3.2015

 

Δεν Ξεχνώ

 

Αφιερωμένο στην κυρία Κική Λαμπριανίδου

 

Δεν θα ξεχάσω το τραγούδι που πρωτάκουσα, παιδί τότε

για καραβάκια που θα ‘ρθούνε να μιλάει

την Λευτεριά στη Κύπρο να μας φέρουνε.

«Κύπρος μου Όμορφο νησί, έχεις Καρδιά Ελληνική

και μοσχοβολούν Ελλάδα τα βουνά σου τα λαγκάδια».

Δεν θα ξεχάσω το τραγούδι που πρωτάκουσα, παιδί τότε, από τα χείλη μιας Ωραίας Ελληνίδας

«Κύπρος μου Όμορφο νησί, έχεις καρδιά Ελληνική

και μοσχοβολούν Ελλάδα τα βουνά σου τα λαγκάδια».

Δεν θα ξεχάσω το τραγούδι που πρωτάκουσα, παιδί τότε, μέσ’ την ψυχή μου για καλά έχει ριζώσει

«Κύπρος μου Όμορφο νησί, έχεις καρδιά Ελληνική

και μοσχοβολούν Ελλάδα τα βουνά σου τα λαγκάδια».

Δεν θα ξεχάσω το τραγούδι που πρωτάκουσα, παιδί τότε, και αν την Ψυχή μου κάποιος ξεριζώσει

θ' ακούσει ήχους πράους άλλης εποχής, πριν η σαπήλα το νησί μου το πλακώσει

«Κύπρος μου Όμορφο νησί», πες το Ψυχή μου  Ελληνική

πως «μοσχοβολούν Ελλάδα τα βουνά» Μας τα λαγκάδια.

Δεν θα ξεχάσω το τραγούδι που πρωτάκουσα, όπου και αν πάω στην Ψυχή μου μεταφέρω

το «Δεν Ξεχνώ» απ’ τις οθόνες καταργήσανε, θέλουνε την Κερύνεια… να πουλήσουν

μα απ΄ της Ψυχής μου την οθόνη δεν θα σβήσουνε το λιμανάκι… και το βουνό μας το Κλεμμένο.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά ποιήματα και τραγούδια.

 

Το υπέροχο αυτό τραγούδι του Αντώνη Σαμαράκη το πρωτάκουσα να το τραγουδά μέσα στο αυτοκίνητο, σε μιαν εκδρομή πριν το 1974 η κυρία Κική Λαμπριανίδου. Το τραγούδι αυτό ο Αντώνης Σαμαράκης το έγραψε στην παιδική του ηλικία. Κάποιοι γεννιούνται ποιητές με έμφυτο ταλέντο (ίσως από το ελληνικό τάλαντο η λέξη) όπως ο Κορυφαίος Εθνικιστής Εθνικός Ποιητής Ευαγόρας Παλληκαρίδης και κάποιοι άλλοι γίνονται μετά από Μελέτες και Προβληματισμούς…

 

2.3.2015

 

Χρησμός

 

Κερύνεια Μου

ο Αχέροντας πάντα θα κατεβάζει από τον Πενταδάκτυλο στον Γλυκύ λιμένα σου

τις Γαλανόλευκες Ψυχές αυτών που στάθηκαν και Αντιστάθηκαν στο κόκκινο κύμα

μέχρι να επιστρέψει ο Οδυσσέας με τον χρησμό της … Επιστροφής

ο Θησέας και ο Πειρίθοος με τον Κόρη

και ο Ηρακλής κρατώντας το λυσσασμένο Παλιόσκυλλο από το λαιμό.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

2.3.2015

 

Αποξηραμένη Αχερουσία

 

Στον πυθμένα σου οδήγησα, λίμνη μου, λίμνη μου αξέχαστη

λίμνη μου, λίμνη μου, του θανάτου, της ζωής

Πανδοσία και η Κίχυρος, Κίχυρος και Μαντείο των Νεκρών

και σαν Οδυσσέας προχωρώ, προχωρώ, αχ Κερύνεια σ’ Αγαπώ

προχωρώ, προχωρώ, ψάχνοντας για νέο χρησμό.

Μα στ’ αυτιά μοναδικός ηχεί ο χρησμός

άριστος εις οιωνός, «εις οιωνός άριστος…», άριστος εις οιωνός.

Στον πυθμένα σου περπάτησα, λίμνη μου, λίμνη μου μαράθηκες

λίμνη μου, λίμνη μου, πού ειν’ τα πρώτα κάλλη σου;

Παντού βλέπω είδωλα νεκρών να μιλούν και να κλαίουν Πατρίδα Μου

ποιοι Θεοί, ποιοι Θεοί, σε τιμωρούν Ελλάδα Μου;

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά ποιήματα και τραγούδια.

 

Μπορεί να τραγουδηθεί με την μουσική που έγραψε ο Γιάννης Μαρκόπουλος για το τραγούδι του Μιχάλη Κατσαρού «την εικόνα σου (χρώματα κι αρώματα)»

 

2.3.2015

 

Γαλανόλευκες σκιές

 

Η νύχτα τρέχει το φεγγάρι θ’ ανατείλει, οι Γαλανόλευκες σκιές ζυγώνουν

και αν είναι λίγοι το ορδί δεν τους τρομάζει με γιαταγάνια οι Εχθροί θα γίνουν λίγοι.

Μπροστά ο Μάρκος ο Αρχιστράτηγος της νίκης και δίπλα του γενναία παλληκάρια

κοντά ο Τούσιας που στα μπράτσα θα σηκώσει τον Άξιο Τιμωρό και Μακελάρη.

Πρώτος ο Μάρκος πριν ο Γιώργης κινηθεί, οι Γαλανόλευκοι σφάζουνε τούρκους

μα μία σφαίρα των Εχθρών Μας εξοντώνει τον Πρώτο της Φυλής Μας Μακελάρη.

Στο Μεσολόγγι Γαλανόλευκα Λιοντάρια επιστρέφουν, με κόκκινα τσαρούχια Βρωμισμένα

έχουν πατήσει το στρατόπεδο του Αττίλα και ας «έπεσε» ο Μάρκος, Τιμημένα.

Στο Μεσολόγγι όλοι κλαίνε το Λιοντάρι που έκοψε αγέλες με τσακάλια

Τουρκομόγγολοι και αν μας «φάγατε» τον Μάρκο με γιαταγάνια θα σας πάρουμε κεφάλια.

Σουλιώτες λίγοι, στις νυχτομαχίες πρώτοι της Λευτεριάς χαράξαν μονοπάτια

κρατούν στα χέρια τα δρεπάνια του πολέμου κατακτητών θερίζουνε κεφάλια.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά ποιήματα και τραγούδια.

 

Για το Σούλι και τους Σουλιώτες γνώριζα από την παιδική ηλικία. Ένα από τα πρώτα δώρα (από όσα θυμάμαι) που μου έκανε ο Τάκης Αριστείδου επιστρέφοντας από την Αθήνα… ήταν και το βιβλίο «ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ η ψυχή του Σουλίου» της Σοφίας Μαυροειδή – Παπαδάκη. Τα χρόνια κύλισαν, ταξιδεύοντας αρκετές φορές είτε από… Πρέβεζα προς Ηγουμενίτσα, είτε από… Γιάννενα προς Ηγουμενίτσα, με την βοήθεια των χαρτών μου εντόπιζα και έβλεπα από μακριά τα βουνά που βρίσκεται το οροπέδιο του Σουλίου. Κάτι με τραβούσε προς τα εκεί, επειδή όμως θεωρούσα ότι ήμουν σχετικά Αμόρφωτος πάντα το ανέβαλλα. Ήθελα να διαβάσω και να μάθω όσα περισσότερα μπορούσα προτού πραγματοποιήσω αυτό το Προσκύνημά μου.

 

Τελικά αποφάσισα να πραγματοποιήσω αυτό το Προσκύνημα στις 7.4.2010. Σηκώθηκα πάρα πολύ πρωί για να είμαι μόλις χαράξει (προκειμένου να έχω όλη την μέρα στη διάθεσή μου…) εκεί που είναι η μεταλλική αψίδα κοντά στο χωριό Γλυκή. Καθυστέρησα όμως να αναχωρήσω επειδή έντονα συγκινημένος για το μεγάλο Προσκύνημα (αν και ξυρισμένος ένοιωθα τις τρίχες που δεν είχα να ορθώνονται στα μάγουλα μου) μου ήρθε να γράψω το πιο πάνω τραγούδι το οποίο αναφέρεται στην θυσία του Μάρκου Μπότσαρη.

 

Στο Σούλι να μην ανεβεί κανένας σαν περιηγητής διότι θα απογοητευτεί. Το Σούλι είναι τόπος Προσκυνήματος για τους Έλληνες. Αν τύχει και βρεθεί όμως κάποιος αδιάφορος εκεί πάνω, για να μην φύγει παραπονεμένος, αφού εξασφαλίσει τις κατάλληλες πληροφορίες μπορεί να φύγει από το Σούλι και να φθάσει στην Γλυκή περπατώντας στην «Σκάλα της Τζαβέλαινας» μια διαδρομή εξαιρετικού ελληνικού κάλλους κοντά στον ποταμό Αχερόνια.


 

2.3.2015

Τριπολιτσά 23.9.1821

 

Ένας Λαός στο κούτσουρο για 800 χρόνια.

Πανάθεμά σε Τύραννε, τούρκε Πανάθεμα σε.

Και μια μέρα του Σεπτέμβρη, οι πύλες ανοίγουν, οι αλυσίδες έχουν ήδη σπάσει

ο Σκλάβος βρίσκεται απέναντι από τον Βασανιστή του

όχι πλέον γυμνός και σκυφτός

αλλά σαν ίσος προς ίσο με το κοπτερό στο χέρι

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

2.3.2015

Η Εκδίκηση των Εθνικιστών

 

Ο αετός τα πόδια δεν τα έχει όπως ο στρουθοκάμηλος

μα με αυτά τα ερπετά σηκώνει και καθαρίζει το έδαφος.

Οι τουρκικές Οχιές σ’ έχουν δαγκώσει αιώνες τώρα Ελλάδα Μου

και απ’ τις πληγές οι γιοι σου έχουν μαζέψει το δηλητήριο του Εχθρού.

Αιώνες τώρα κόβουνε κεφάλια Ρωμιών Ραγιάδων… Γκιαούρηδων

μα κάποτ(ε) έφεξε η Άγια μέρα και ο Σκλάβος έγινε Τιμωρός.

Σταλιά σταλιά γεμίσαν τα πιθάρια με δηλητήριο του Εχθρού

μέσα σ’ αυτά βούτηξαν Παλληκάρια τα γιαταγάνια Λευτεριάς.

Ποιος συγκρατούσε τότε τα Λιοντάρια σαν μπήκαν στην Τριπολιτσά;

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά ποιήματα και τραγούδια.

 


 

2.3.2015

Όταν ο Άις Λαός παίρνει Εκδίκηση

 

Στην  Τριπολιτσά εν βρασμώ Ψυχής αλλά και εκ προμελέτης

οι Εθνικιστές τριήμερο στήνουν πανηγύρι

τρέχουν τα Χανούμια να κρυφτούν, με το σουνέττι τους υγρό

κατουρημένη Ράτσα.

Πού είναι τώρα ο Αλλάχ, που ο Χριστός και η Παναγιά

να σας γλυτώσουνε Σκυλλιά;

Εδώ Θεός ο Άις Λαός αιώνες πονεμένος

το αίμα μας ρουφούσατε, μας γδέρνατε το δέρμα

τα κόκκαλα μας σπάζαν οι Οχτροί

τα χρόνια της συμβίωσης Καταραμένα να ναι, θέλουμε τώρα Λευτεριά

Όχι στα τουρκικά Σκυλλιά, που θέλουν την Πατρίδα Μας

να την πουλήσουνε ξανά.

 

Χάρης Αριστείδου

http://ellinikidexameniskepsis.blogspot.com

Τηλ. 00357 99 017040

 

Από υπό έκδοση ποιητική συλλογή μου με Αντιναζιστικά και άλλα Εθνικιστικά ποιήματα και τραγούδια.

 

Μπορεί να τραγουδηθεί με την μουσική που έγραψε ο Μίκης Θεοδωράκης για το εμβατήριο του Άντη Περνάρη «Ο Ύμνος της Εθνοφρουράς».